قم پایین‌ترین نرخ پارکینگ را در میان کلان‌شهرها دارد

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه کمترین نرخ پارکینگ در میان کلان‌شهرهای کشور مربوط به شهر قم است، گفت: میزان تعرفه پارکینگ‌های موتورسیکلت در سال آینده حداقلی خواهد بود تا موتورسیکلت‌داران در استفاده از فضای پارکینگ و توقف نکردن در حاشیه خیابان ترغیب شوند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
قم پایین‌ترین نرخ پارکینگ را در میان کلان‌شهرها دارد
شناسه : 80387 | انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا خلیلی در جلسه سالانه شورای این سازمان با اعلام این موضوع که خدمت‌رسانی و ارائه خدمات مطلوب و افزایش کیفیت خدمت ارائه‌شده به شهروندان و زائرین اولویت اصلی این سازمان به‌حساب می‌آید، اظهار کرد: پیشنهاد تعرفه بهای خدمات سازمان ترافیک، برای سال آینده آماده‌شده که برای تصویب نهایی توسط نمایندگان مردم، به شورای اسلامی شهر ارسال خواهد شد.

وی افزود: در خصوص میزان افزایش تعرفه‌ها، همواره نگاه سازمان ترافیک و مجموعه مدیریت حمل‌ونقل و ترافیک بر خدمات‌رسانی بوده و نرخ مصوب و اخذشده جهت پوشش بخشی از هزینه‌های پارکینگ‌ها و خدمات فنی در حال ارائه است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: با تعرفه پیشنهادی بهای خدمات پارکینگ‌ها برای سال آینده می‌توان ادعا کرد در میان سایر کلان‌شهرها، کمترین نرخ مربوط به شهر قم بوده و این نشان از نوع نگاه مدیریت شهری به این موضوع است.

خلیلی تأکید کرد: میزان تعرفه پارکینگ‌های موتورسیکلت در سال آینده بر مبنای افزایش حداقلی و باهدف ترغیب موتورسیکلت داران در استفاده از فضای پارکینگ و توقف نکردن در حاشیه خیابان و جلوگیری از سد معبر به‌ویژه در هسته مرکزی شهر است.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.