مشارکت حوزه علمیه و شهرداری قم سبب رشد شهر با رویکرد اسلامی می‌شود

مشاور و دستیار ویژه مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: مشارکت مدیران ستاد راهبری حوزه علمیه قم با مدیران شهرداری، سبب رشد شهر قم در عرصه‌های مختلف می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مشارکت حوزه علمیه و شهرداری قم سبب رشد شهر با رویکرد اسلامی می‌شود
شناسه : 78754 | انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی رجایی نیا در نشست دبیران ستادهای راهبری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با شهردار قم که در سالن جلسات رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: ستاد راهبری حوزه با رویکرد اسلامی می‌تواند در خدمت نظام اسلامی باشد و در ارائه نظریات و راهکارهای علمی بر مبنای اسلامی در شهر تأثیرگذار باشد.

وی با اشاره به تلاش‌های مؤثر صاحب‌نظران حوزه در عرصه‌های مدیریتی و صنعت از بعد دانشگاهی افزود: وجه مدیریتی،به‌کارگیری دانش و مشارکت با بخش خصوصی سه عامل مؤثر ارتباط برای رشد شهر و نظام است.

مشاور و دستیار ویژه مدیر حوزه‌های علمیه کشور تصریح کرد: به‌منظور همکاری حوزه با شهرداری ۳۰ ستاد راهبری متشکل از صاحب‌نظران راه‌اندازی شده و در تلاش‌اند تا از ظرفیت‌های حوزه در عرصه‌های مختلفی چون سیاست‌گذاری، قانون‌گذاری و اجرائیات استفاده کنند.

وی با بیان اینکه اسلام در همه عرصه‌ها توانمند است گفت: با همکاری مدیران شهری، مدیران استانداری و مدیران ستادهای راهبری حوزه با نگاه گفتمان انتقادی می‌توان در رشد شهر مؤثر واقع شد و ضعف و نقص‌های شهری را با نگاه تمدنی رفع کرد.

رجایی نیا در پایان خاطرنشان کرد: با عمیق شدن ارتباط شهرداری قم و حوزه علمیه و مشارکت با یکدیگر شاهد پیشرفت‌های اجتماعی،فرهنگی و سیاسی و اثرات مثبت در شهرخواهیم بود.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.