برگزاری ورزش صبحگاهی در ۱۴ بوستان قم

مدیرکل ورزش و جوانان قم از برگزاری ورزش صبحگاهی در ۱۴ بوستان قم خبر داد و گفت: اماکن ورزشی شهرداری با ۴۰ درصد تخفیف در اختیار عموم قرار گرفته است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری ورزش صبحگاهی در ۱۴ بوستان قم
شناسه : 77047 | انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابراهیم سانی خانی در گفت‌وگویی در خصوص سرانه ورزشی در شهر قم و اهمیت اطلاع‌رسانی به شهروندان، اظهار کرد: از سال‌های گذشته تلاش‌های زیادی در جهت بالا بردن سرانه ورزشی صورت گرفته و اقداماتی در راستای شناسایی مشکلات ورزشگاه‌ها انجام شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه یکی از کمبودهای شهر نبود اطلاع‌رسانی دقیق بین عموم است، اطلس ورزشی طراحی و راه‌اندازی شده تا اطلاعات در خصوص ورزشگاه‌ها از طریق سایت‌های خبری و ورزشی به عموم مردم اطلاع‌رسانی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به برگزاری ورزش صبحگاهی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۴ بو‎ستا‎نی که ورزش همگانی داریم، عموم مردم اطلاع ندارند.

وی ادامه داد: در ورزشگاه‎ها‎ی متعلق به اداره ورزش و جوانان، ورزش صبحگاهی با حضور پیشکسوتان و قهرمانان عرصه ورزش برای عموم مردم به‌صورت رایگان دایر است.

سانی خانی گفت: به دلیل اینکه بسیاری از بوستان‌های سطح شهر قم پوشش لازم را برای حضور بانوان در ورزش همگانی صبحگاهی ندارد، تدابیری اندیشیده شد تا بیش از ۱۰۰سالن ورزشی زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان از ساعت ۷ صبح تا ۹ به‌‎صورت رایگان در اختیار بانوان قرار بگیرد.

وی در رابطه با مشارکت شهرداری قم خاطرنشان کرد: علاوه بر برخی مکان‌ها در بوستان‌های سطح شهر، اماکن ورزشی شهرداری نیز با ۴۰درصد تخفیف در اختیار عموم مردم است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به اقدامات انجام شده برای نابینایان عنوان کرد: ورزشگاه شهید طاهریان به علت فرسودگی و مشکلات زیرساختی در حال تعمیر است و به‌زودی مراحل پایانی آن تکمیل می‌شود.

وی در پاسخ به سؤال شهروندان یادآور شد: استخر حاج حسن عسکری در خیابان حکمت جنوبی منطقه دو شهر قم، احداث شده و ۲۰ هزار بلیت نیم‌بها استخر در مناطق محروم توزیع می‎‎‌شود.

نوشته های مشابه
سه پروژه برون‌شهری قم در سفر رئیس جمهور تعیین تکلیف شود
مونوریل کیلومتری ۳۳ هزار یورو!
انتقاد معاون شهردار قم از عدم اجرای بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور
پروژه شهید کاظمی توسط بانک مرکزی تعیین تکلیف شود
لزوم تأمین منابع مالی مونوریل از اراضی ۷۴ هکتاری
پروژه مونوریل توجیه فنی و اقتصادی ندارد/ ادامه مونوریل تا پردیسان نیازمند مطالعات کارشناسی است
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.