حجم فعالیت‌های شهرداری نیاز به اغراق ندارد

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با اشاره به اینکه بیان فعالیت‌ها و خدمات توسط روابط عمومی سبب امیدآفرینی می‌شود، یادآور شد: فعالیت‌های شهرداری نیاز به اغراق ندارد و این حجم بالای فعالیت خود گویای فعالیت‌های شبانه‌روزی بخش‌های مختلف شهرداری است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
حجم فعالیت‌های شهرداری نیاز به اغراق ندارد
شناسه : 69377 | انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید ابوالفضل اسماعیلی در نخستین گردهمایی و هم‌اندیشی مسئولین ارتباطات و امور فرهنگی سازمان‌ها و مناطق شهرداری قم که در سالن جلسات شهرداری برگزار شد، با اشاره به لذت کار در مجموعه‌های مختلف شهرداری اظهار داشت: زمانی که تغییرات بر مبنای افزایش کیفیت زندگی توسط شهرداری صورت می‌گیرد، مجموعه این اقدامات سبب لذت فعالیت در شهرداری است.

وی با بیان اینکه ارزیابی عملکرد معاونت‌ها، مناطق و سازمان‌ها در کنترل پروژه به‌صورت ماهانه برگزار می‌شود، ابراز کرد: زمانی که درآمدهای شهرداری از شهروندان تأمین می‌شود، باید حساسیت‌ها نیز در راستای هزینه‌کرد و پیشبرد برنامه‌ها بیشتر باشد.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم ادامه داد: این ارزیابی‌ها در راستای احصای مشکلات و عدم چرایی‌ها در راستای پیشرفت‌های مالی و زمانی پروژه‌ها انجام می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم امروز قابل‌مقایسه با دهه گذشته و حتی چند سال گذشته نیست، عنوان کرد: این اداره کل امروز از لحاظ عده‌ای، علمی، سواد رسانه‌ای، تأثیرگذاری و… بسیار پیشرفت قابل‌توجهی داشته است.

اسماعیلی اضافه کرد: شهرداری قم امروز با همت بخش‌های مختلف، علیرغم فاصله اندک تا رسیدن به شهرداری مطلوب، توانسته جایگاه مناسبی در کشور داشته باشد و خدمات شهرداری برای مردم کاملاً قابل‌لمس است.

وی با اشاره به اینکه بیان فعالیت‌ها و خدمات توسط روابط عمومی سبب امیدآفرینی می‌شود، یادآور شد: فعالیت‌های شهرداری نیاز به اغراق ندارد و این حجم بالای فعالیت خود گویای فعالیت‌های شبانه‌روزی بخش‌های مختلف شهرداری است.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.