املاک شهر قم کدگذاری شد

مدیرکل املاک و دارایی‌های شهرداری قم از کدگذاری همه املاک شهر قم خبر داد و با اشاره به وجود سیستم کامل املاک در شهرداری، گفت: این سیستم تا حدود زیادی جامع بوده و آماده ارائه هرگونه گزارش‌گیری در بخش‌های مختلف املاک است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
املاک شهر قم کدگذاری شد
شناسه : 69295 | انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید عبدالله سلیمانی در جلسه کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم، اظهار داشت: با توجه به اینکه در سال‌های گذشته برنامه مدونی برای ساماندهی املاک وجود نداشته، در دو سال اخیر این موضوع در دستور کار قرار گرفت و توافقنامه‌های املاک به‌صورت دستی احصا و بارگذاری شده و هم‌اکنون سیستمی شده است.

وی با بیان اینکه داشتن اطلاعات دقیق املاک نیازمند اتصال سامانه با معاونت شهرسازی شهرداری و اداره کل ثبت‌اسناد استان است، ابراز کرد: در حال حاضر کل املاک شهر کدگذاری و دارای کد نوسازی است که مکان محوری املاک را آسان کرده است.

مدیرکل املاک و دارایی‌های شهرداری قم ادامه داد: متأسفانه برخی اطلاعات در حوزه املاک توسط سازمان ثبت‌اسناد مشخص نیست که در این زمینه اداره کل اسناد و املاک استان در حال کاداستر این املاک است.

وی با اشاره به وجود سیستم کامل املاک در شهرداری قم تصریح کرد: این سیستم تا حدود زیادی جامع بوده و آماده ارائه هرگونه گزارش‌گیری در بخش‌های مختلف املاک است.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.