نظارت نزدیک شورای شهر بر عملکرد شهرداری

رئیس شورای شهر قم با بیان اینکه هماهنگی بین کمیسیون‌های شورای شهر و معاونت‌های مختلف شهرداری بسیار نزدیک است، گفت: شورا از دور نظارتی بر امور شهرداری ندارد و با هماهنگی لازم در دل کار هستیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نظارت نزدیک شورای شهر بر عملکرد شهرداری
شناسه : 67852 | انتشار : ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسین اسلامی در جلسه کمیسیون تلفیق با محوریت حوزه عمران و حمل‌ونقل که در سالن جلسات شورای شهر قم، اظهار داشت: مجموعه استانداری کمک زیادی به مدیریت شهری خصوصاً از طریق پشتیبانی و واگذاری اراضی ۴۸ هکتاری و ۳۲ هکتاری به‌ویژه با همراهی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری داشته است.

وی یکی از تصمیمات مهم و ویژه در حوزه بافت فرسوده را مشوق‌ها و افزایش طبقات دانست و افزود: مصوبات زیادی در استان گذشت که بسیاری از مسائل ازجمله جمکران را حل کرد و از طرفی پشتیبانی اراضی ۴۸ هکتاری نسبت به قبرستان نو و پروژه‌های اطراف حرم مطهر اتفاق بزرگی بوده که بسیار کارساز است.

رئیس شورای شهر قم عنوان کرد: این پشتیبانی از اراضی، پروژه‌ها را تسهیل و امکان‌پذیر می‌کند و واگذاری اراضی در اختیار استان قم در پیشبرد بسیاری از پروژه‌ها، تعریض‌ها و معوقات کارساز است.

وی با تأکید بر اینکه هماهنگی بین کمیسیون‌های شورای شهر و معاونت‌های مختلف شهرداری بسیار نزدیک است و مباحثات به نظر شورا و شهرداری می‌رسد، یادآور شد: همچنین نظارت‌های عمیقی در دل پروژه‌های مدیریت شهری از سوی اعضای شورای اسلامی شهر قم صورت می‌گیرد.

اسلامی خاطرنشان کرد: شورای شهر از دور نظارتی بر امور شهرداری ندارد و با هماهنگی لازم در دل کار هستیم و در تمام معاونت‌ها، کمیسیون‌های شورا و در همه کمیسیون‌های شورا نیز معاونت‌های شهرداری حضور دارند و این‌گونه بین شورا و شهرداری کار انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: گزارش‌های خوبی از کمیسیون عمران تهیه‌شده بود و کمیسیون‌های فرهنگی و حقوقی و بودجه هر کدام گزارش‌های خوبی دارند.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.