بهسازی فضای سبز ورودی‌های قم در ایام نوروز

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: عملیات بهسازی فضای سبز بلوار شهید فخری‌زاده و شهید بهشتی در رفیوژ میانی و کناری به انجام رسید.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بهسازی فضای سبز ورودی‌های قم در ایام نوروز
شناسه : 66843 | انتشار : ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به برگزاری کمیته باغبانی با موضوع اصلاح و بهسازی فضای سبز بلوار شهید فخری زاده و شهید بهشتی اظهار کرد: بلوار شهید فخری زاده و ادامه آن در بلوار شهید بهشتی با توجه به اینکه از مهم‌ترین ورودی‌های شهر قم محسوب می‌شوند و علاوه بر شهروندان که تردد زیادی از آن دارند، یکی از ورودی‌های پرتردد شهری از سوی زائرین است علاوه بر مباحث اکولوژیک فضای سبز موضوع زیبایی منظر آن اهمیت زیادی دارد.

وی با اشاره به قرارگیری بوستان‌های لاله، شقایق و ارغوان و نسیم در حاشیه این بلوار و پذیرایی آن‌ها از مسافرین گفت: زیبایی منظر این محدوده به همین خاطر اهمیت زیادی دارد و فضای سبز طی سال‌های اخیر آسیب‌های زیادی دیده و نیاز به بازسازی و بهسازی داشت.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان برگزاری کمیته باغبانی با محوریت اصلاح و بهسازی فضای سبز این دو بلوار تصریح کرد: در این کمیته وضعیت موجود عرصه و چالش‌های پیش روی بهسازی آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت طرح اصلاح آن اجرایی شد.

وی با اشاره به شرایط بصری بلوار شهید بهشتی و تعدد تعمیرگاه‌های خودرو گفت: با توجه به رویکرد شهرداری برای تغییر کاربری این بلوار و افزایش کاربری‌های رستوران و… و وجود بیمارستان‌های شهید بهشتی و امیرالمؤمنین اهمیت اصلاح فضای سبز روزافزون است و به همین خاطر این محور به طول تقریبی ۱٫۵ کیلومتر مورد طراحی فضای سبز قرار گرفته است.

جوادیان اضافه کرد: عملیات اجرای بهسازی این پروژه در رفیوژ میانی و کناری بلوار شهید فخری زاده و شهید بهشتی به اتمام رسید.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.