اسکان بیش از ۵۳ هزار زائر و مسافر نوروزی در بوستان‌ها و استراحتگاه‌های قم

رئیس کمیته اسکان و زیباسازی تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم گفت: از ۲۵ اسفندماه سال قبل تا ۷ فرودین سال جاری، حدود ۵۳ هزار نفر در بوستان‌ها، اماکن مسقف، استراحتگاه‌ها و کمپینگ‌های مسافری اسکان یافتند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اسکان بیش از ۵۳ هزار زائر و مسافر نوروزی در بوستان‌ها و استراحتگاه‌های قم
شناسه : 66772 | انتشار : ۰۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به خدمات شکل‌گرفته از روزهای پایانی سال تا ایام نوروز، اظهار داشت: کمیته اسکان در سال جاری به شیوه متفاوت‌تری کار خود را دنبال کرد و در قالب ستاد سیما و منظر فضای سبز شهری و کمیته اسکان که تلفیقی از خود کمیته زیباسازی و کمیته اسکان بوده، اقدامات شایسته‌ای در سطح شهر شکل گرفت.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم جهت خدمات شبانه‌روزی اتخاذ شد اذعان کرد: در کمیته اسکان، بوستان مهدی و هاشمی در منطقه یک، بوستان امام رضا(ع) در منطقه ۲، بوستان‌های فدک در منطقه ۳ ، بوستان نیایش در منطقه ۵ و بوستان غدیر در منطقه ۸ برای حضور زائران و مسافران آماده‌سازی شد.

رئیس کمیته اسکان و زیباسازی تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم افزود: بازدیدهایی را در ارزیابی وضعیت رفاهی و فرهنگی بوستان‌ها و مسائل ایمنی مانند تابلوهای برق و آب و فاضلاب و خطراتی که ممکن است مسافران را تهدید کند موردبررسی و رفع گردید و به لحاظ امنیتی، هماهنگی‌هایی صورت گرفت و با کارشناسان مربوطه رایزنی شد تا با آمادگی کامل به استقبال مسافران نوروزی برویم.

به گفته وی، از ۲۵ اسفندماه سال قبل تا ۷ فرودین سال جاری حدود ۵۳ هزار نفر در بوستان‌ها و اماکن مسقف و استراحتگاه‌ها و کمپینگ‌های مسافری اسکان یافتند.

جوادیان خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و هماهنگی‌های اداره کل ورزش و جوانان، ورزشگاه‌ها و اماکن ورزشی مانند مجموعه ورزشی‌های شهید حیدریان، شهید رضائیان و سالن ورزشی ظهور و شهید طاهریان و مهدیه اصفهانی‌ها این آمادگی را داشتند تا در زمان بارندگی و برودت هوا اقدام به استقرار چادر کنند.

وی اضافه کرد: با هماهنگی لازم، تیم‌های فضای سبز، کمیته ایمنی و آتش‌نشانی و کمیته انتظامی حضور داشته و مشکلی نداشتیم و هیچ‌گونه گازگرفتگی و مشکل ایمنی در استراحت گاه ها گزارش نشد و در تلاش هستیم تا پایان نوروز نیز چنین هماهنگی‌های در پیشگیری از حوادث صورت بگیرد.

نوشته های مشابه
اعلام جزئیات مراسم تحویل سال در حرم و مسجد جمکران
«تگرگ» روی میز تدوین رفت
نرخ جدید پارکینگ‌های عمومی شهر قم اعلام شد
طراحی میدان سپاه قم به کجا رسید؟
مجتمع آب درمانی در قم به‌زودی افتتاح می‌شود
اتمام پروژه احداث کمربندی بلوار خداکرم تا شهریور سال آینده
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.