توجه ویژه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری قم به توسعه متوازن شهری

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم از توجه ویژه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری قم به توسعه متوازن شهری و عدالت محوری در محله‌ها خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
توجه ویژه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری قم به توسعه متوازن شهری
شناسه : 66764 | انتشار : ۰۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسین صابری با اشاره به توجه به توسعه متوازن شهر و عدالت در دریافت خدمات در بودجه ۱۴۰۲ شهرداری قم، اظهار داشت: یکی از مشکلات فعلی شهرها و خاصه کلان‌شهرها عدم توسعه متوازن مناطق شهری است که در این شرایط نبود امکانات در تمام حوزه‌ها عاملی برای عدم رغبت حضور سرمایه‌گذاران در این مناطق و دریافت کمتر خدمات است.

وی با بیان اینکه یکی از توجهات ویژه شورای شهر در بررسی بودجه در کمیسیون‌های تخصصی توجه به این اصل بوده است، ادامه داد: با تغییرات میزان بودجه و ایجاد ردیف‌های خاص در تلاشیم تا این اصل تا حصول نتیجه‌ای ملموس برای ساکنین این مناطق با قدرت ادامه داشته باشد.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم افزود: با توجه به وضعیت درآمدی، اشتغال و زیرساخت‌های موجود در مناطق کم برخوردار، ضرورت دارد در جهت پیوست عدالت و توسعه متوازن شهری خدمات بیشتری در این مناطق تعریف شود که این مهم در پروژه‌های اجرایی نیز موردتوجه قرار گرفته است.

وی با تأکید بر اثربخشی این نگاه در تمام مناطق شهری گفت: برخی متصور هستند که مناطقی از شهر که در مناطق برخوردار قم بوده دارای محلات کم برخوردار نیستند، درصورتی‌که این نگاه اشتباه بوده و در مناطق برخوردار نیز محلات کم برخوردار وجود دارد و با نگاه عدالت در دریافت خدمات این محلات نیز در این پیوست بودجه‌ای لحاظ شده است.

صابری اضافه کرد: البته مناطق و محله‌های مشخصی از قم بودجه‌های متفاوتی برای آن‌ها لحاظ شده و با این نگاه که با اجرای پروژه‌های عمرانی مستمر و کوچک شاهد برون‌رفت این مناطق از وضعیت موجود و توجه بیشتر سرمایه‌گذاران با بسته‌های تشویقی برای این مناطق، امید داریم با همکاری مردم و ساکنین این مناطق، خادمین شهر توفیق خدمت و ارائه طریق مناسبی در این محله‌ها و مناطق داشته باشند.

نوشته های مشابه
اعلام جزئیات مراسم تحویل سال در حرم و مسجد جمکران
«تگرگ» روی میز تدوین رفت
نرخ جدید پارکینگ‌های عمومی شهر قم اعلام شد
طراحی میدان سپاه قم به کجا رسید؟
مجتمع آب درمانی در قم به‌زودی افتتاح می‌شود
اتمام پروژه احداث کمربندی بلوار خداکرم تا شهریور سال آینده
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.