گل‌آرایی و تزئین ۹۰ هزار مترمربع باغچه‌های سطح منطقه ۸

مدیر شهرداری منطقه هشت قم از آماده‌سازی ۲۸ بوستان در سطح این منطقه برای تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: گل‌آرایی و تزئین ۹۰ مترمربع باغچه از جمله اقدامات شهرداری برای ایام نوروز بوده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
گل‌آرایی و تزئین ۹۰ هزار مترمربع باغچه‌های سطح منطقه ۸
شناسه : 66762 | انتشار : ۰۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمدحسین علی‌اکبری با تبریک فرارسیدن سال جدید، با اشاره به فعالیت‌های ستاد اجرایی منطقه هشت شهرداری قم در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: منطقه هشت که منطقه پردیسان است، از ابتدای جاده قدیم اصفهان آغاز می‌شود و این منطقه بیشترین سرانه فضای سبز را در مناطق هشت‌گانه قم دارد.

وی با بیان اینکه در منطقه هشت قم، ۲۸ بوستان وجود دارد، افزود: در آستانه عید نوروز نسبت به آماده‌سازی و به‌روزرسانی سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه، پایه‌های چراغ روشنایی، سطل‌های زباله و… این بوستان‌ها اقدامات لازم انجام شد.

مدیر شهرداری منطقه هشت قم با اشاره به اینکه بوستان غدیر از مهمترین بوستان‌های این منطقه است، ابراز کرد: این بوستان با مساحتی بالغ‌بر ۱۳۰ هکتار، دارای ۹۰ چشمه سرویس بهداشتی و ۱۰۰ آلاچیق است که از آغاز تعطیلات نوروزی آماده‌سازی شده و به‌صورت ویژه تا یک روز پس از روز طبیعت نیروهای شهرداری منطقه هشت مشغول خدمت‌رسانی برای زائران و مجاوران شهر کریمه اهل‌بیت (س) خواهند بود.

وی اضافه کرد: رنگ‌آمیزی ۳۵ هزار متر از جداول خیابان‌ها و معابر شهری، نظافت و شست‌وشوی ۱۰۰ هزار متر از نهرهای سطح منطقه، بازسازی ۴۰۰ فان و مخزن زباله، جمع‌آوری بیش از ۱۰۰ سرویس کامیون ضایعات و نخاله‌های ساختمانی و… از دیگر اقدامات شهرداری منطقه هشت قم برای ایام نوروز بوده است.

علی‌اکبری تصریح کرد: همچنین نسبت به روکش آسفالت ورودی شهر از سمت بلوار غدیر اقدام شد و ۸۰۰ تن برای لکه‌گیری آسفالت منطقه هشت و ورودی شهر از این منطقه اختصاص یافت.

وی بر برپایی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر نوروز منطقه هشت در بلوار غدیر روبه‌روی بوستان غدیر اشاره کرد و گفت: ۱۵۰ نیروی ستادی، خدماتی و پارکبان به‌صورت سه شیفت شبانه‌روزی در این ستاد مستقر هستند که راهنمایی مسافران نوروزی و زائران حرم مطهر حضرت معصومه (س) از مهمترین برنامه‌های این ستاد است.

مدیر شهرداری منطقه هشت قم عنوان کرد: بیش از ۸۰ بنر با موضوع راهنمای مسافر و مباحث فرهنگی در سطح بوستان غدیر در آستانه سال جدید نصب‌شده است.

علی‌اکبری با تقدیر از امام‌جمعه پردیسان در خصوص همکاری‌های انجام‌شده برای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر برای شهروندان منطقه هشت، افزود: بیش از ۹۰ هزار مترمربع از باغچه‌های این منطقه به گل‌های فصلی و همیشه‌بهار تزئین و گل‌آرایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای سال ۱۴۰۲ بودجه خوبی برای نورپردازی المان‌های شهری و مساجد در نظر گرفته‌شده و امیدواریم امسال یک جلوه و زیبایی خاصی را در سطح منطقه هشت قم شاهد باشیم.

نوشته های مشابه
اعلام جزئیات مراسم تحویل سال در حرم و مسجد جمکران
«تگرگ» روی میز تدوین رفت
نرخ جدید پارکینگ‌های عمومی شهر قم اعلام شد
طراحی میدان سپاه قم به کجا رسید؟
مجتمع آب درمانی در قم به‌زودی افتتاح می‌شود
اتمام پروژه احداث کمربندی بلوار خداکرم تا شهریور سال آینده
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.