راه‌اندازی مرکز آموزش فرهنگ شهروندی «کام» در قم

رئیس گروه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم از راه‌اندازی مرکز آموزش فرهنگ شهروندی «کام» ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
راه‌اندازی مرکز آموزش فرهنگ شهروندی «کام» در قم
شناسه : 66705 | انتشار : ۰۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی برزویی با اشاره به راه‌اندازی مرکز آموزش فرهنگ شهروندی «کام» ویژه دانش‌آموزان ابتدایی شهر قم اظهار داشت: با مشارکت و همکاری سازمان پارک‌ها و فضای سبز، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و سازمان مدیریت پسماند، مرکز آموزش‌های فرهنگ شهروندی کودکان آماده در مدرسه با عنوان اختصاری «کام» طراحی و راه‌اندازی شد.

به گفته وی، در این مرکز آموزشی فرهنگی که در کلیه ایام هفته خدمات رایگان به مدارس مقطع متوسطه شهر قم ارائه می‌دهد؛ ۵ کارگاه آموزشی شامل کارگاه مدیریت بحران با موضوع پناه گیری و کیف نجات، کارگاه انیمیشن، کارگاه ایمنی و آتش‌نشانی، کارگاه مدیریت پسماند و کارگاه فضای سبز در قالب بازی و کار گروهی طراحی و آماده‌سازی شده است.

رئیس گروه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود با توجه به استقبال مدارس داوطلب و همچنین تفاهم‌نامه در حال انعقاد با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌منظور بهره‌برداری کودکان از ظرفیت این مرکز در ایام تابستان، بیش از ۱۰ هزار نفر در سال ۱۴۰۲ از خدمات این مرکز آموزشی فرهنگی استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: مدیران مهدهای کودک و مدارس مقطع ابتدای شهر قم جهت دریافت نوبت و بهره‌برداری از خدمات رایگان این مرکز می‌توانند با شماره تلفن‌های ۱۳۷ یا ۳۲۴۲۵۵۱۸ تماس حاصل نمایند.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.