الزامی بر کاشت درخت مثمر در قم نیست

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم گفت: با بیاناتی که رهبر انقلاب داشتند دیگر تأکیدی نیست که فقط درخت‌های مثمر در یک منطقه کاشته شود، بلکه در هر منطقه باید منطبق با شرایط آن به درخت مثمر یا غیرمثمر اقدام شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
الزامی بر کاشت درخت مثمر در قم نیست
شناسه : 65823 | انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم، محمد شعاعی در حاشیه حضور رئیس و جمعی از مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان قم در این اداره ‌کل، با بیان اینکه این اولین باری است که شاهد حضور مسئولان سازمان جهاد کشاورزی به مناسبت هفته منابع طبیعی در اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری هستیم، اظهار کرد: این تعامل‌ها موجب افزایش انگیزه‌ها و پیشبرد اهداف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح کاشت یک میلیارد درخت در ایران منتقدان مختلفی دارد، اضافه کرد: تا به امروز یک ریال اعتبار هم برای این طرح درنظر گرفته نشده است چراکه تلاش ما این است که بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و دیگر دستگاه‌ها این طرح را اجرایی کنیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم خاطرنشان کرد: با صحبتی که رهبر معظم انقلاب اسلامی داشتند دیگر تأکیدی نیست که فقط درخت‌های مثمر در یک منطقه کاشته شود، بلکه در هر منطقه باید منطبق با شرایط آن به درخت مثمر یا غیرمثمر اقدام شود.

وی تحقق طرح کاشت مردمی یک میلیارد درخت را نیازمند مشارکت دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: از این آمار، سهم استان قم  هشت میلیون نهال است که عملیات اجرایی این طرح از سال ۱۴۰۲ تا سال ۱۴۰۵ دنبال می‌شود.

الزامی بر کاشت درخت مثمر در قم نیست

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.