نگاهی به فیلم‌های روز پنجم جشنواره فجر در قم

پنجمین روز جشنواره فیلم فجر در قم با اکران چهار فیلم در سینماهای ونوس، تربیت و بازار شهر دنبال می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نگاهی به فیلم‌های روز پنجم جشنواره فجر در قم
شناسه : 63857 | انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، در پنجمین روز اکران‌ فیلم‌های چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر در قم چهار فیلم «جنگل پرتقال»، «هوک»، «آه سرد» و «چرا گریه نمی‌کنی؟» به روی پرده سینماهای بازار شهر، ونوس و تربیت می‌رود.

*هوک

تماشاگران پردیس سینمایی بازار شهر در سانس ۱۸ به تماشای «هوک» دومین فیلم بلند سینمایی حسین ریگی می‌نشینند. فیلمی که داستان دو برادر بلوچ را روایت می‌کند که آرزوی حضور در تیم ملی بوکس را دارند.

امیر جعفری، رویا تیموریان، امیرمهدی ژوله، علیرضا جعفری، علی اوسیوند، مهتاب ثروتی، محسن آشتیانی‌پور، سبحان رخشانی، آرزو تاج‌نیا و سعید رضایی‌کیا در «هوک» نقش‌آفرینی می‌کنند.

نگاهی به فیلم‌های روز پنجم جشنواره فجر در قم

*آه سرد

فیلم دیگری که در پردیس بازار شهر به نمایش در می‌آید، «آه سرد» ساخته ناهید عزیزی صدیق از فیلم‌اولی‌های جشنواره امسال است که فیلمی با موضوع قتل‌های خانوادگی و ناموسی ساخته است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «بها» و «بهرام» در جاده‌ای همراه و همسفر شده‌اند بی‌آنکه حرفی برای گفتن داشته باشند. بها در فکر انتقام است تا به رنج‌هایش پایان دهد. علی باقری و ایمان صدیق دو بازیگر اصلی این فیلم هستند.

نگاهی به فیلم‌های روز پنجم جشنواره فجر در قم

*جنگل پرتقال

اولین فیلم بلند آرمان خوانساریان با نام «جنگل پرتقال» که با حمایت باشگاه فیلم‌اولی‌های بنیاد فارابی و به تهیه‌کنندگی رسول صدرعاملی ساخته شده است، در دو سینمای ونوس و تربیت به روی پرده می‌رود.

ابتدا تماشاگران سینما ونوس در سانس ۱۸ به تماشای «جنگل پرتقال» می‌نشینند و در ادامه سینما تربیت در سانس ۲۰ پذیرای تماشاگران این فیلم است.

«جنگل پرتقال» با بازی میر سعید مولویان، سارا بهرامی و رضا بهبودی، داستان یکی از دانش‌آموختگان دهه شصتی دانشگاه تنکابن را روایت می‌کند که پس از ۱۵ سال به محل تحصیل خود بازگشته و علاوه بر مواجه‌شدن با گذشته خود با دانشجویان نسل جدید نیز برخورد می‌کند.

نگاهی به فیلم‌های روز پنجم جشنواره فجر در قم

*چرا گریه نمی‌کنی؟

«چرا گریه نمی‌کنی» آخرین فیلمی است که با اکرانش در سانس ۱۸ در سینما تربیت و سانس ۲۰ در سینما ونوس، پرونده شب پنجم جشنواره بسته می‌شود.

در این فیلم که روایتگر داستان مردی است که بعد از درگذشت برادرش توانایی گریه کردن را از دست داده، فرشته حسینی، باران کوثری، هانیه توسلی، علی مصفا، مانی حقیقی، لیندا کیانی، نهال دشتی و امیرحسین فتحی بازی کرده‌اند.

علیرضا معتمدی همانند نخستین فیلمش با عنوان «رضا» به عنوان بازیگر نقش اول فیلم و نویسنده و کارگردان ظاهر شده است.  

نگاهی به فیلم‌های روز پنجم جشنواره فجر در قم

نوشته های مشابه
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تشریح مراحل اجرای تقاطع سپاه
ظرفیت احداث شهربازی در بوستان جوان قم
تقدیر تولیت آستان قدس رضوی و شهرداران کشور از شهردار قم
اجلاسیه سراسری روئسای شوراهای شهر به میزبانی قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.