۸ پروژه شهری در پردیسان بهره‌برداری می‌شود

گام سوم مرحله جدید طرح «قم در مسیر تحول» هم‌زمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار و از ۸ پروژه شهری در پردیسان قم بهره‌برداری می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۸ پروژه شهری در پردیسان بهره‌برداری می‌شود
شناسه : 62926 | انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، در آستانه ولادت باسعادت مولی‌الموحدین حضرت علی علیه‌السلام و هم‌زمان با آغاز جشن‌های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، گام سوم مرحله جدید طرح بزرگ قم در مسیر تحول به‌منظور افتتاح و بهره‌برداری از ۸ پروژه شهری در منطقه هشت شهر قم برگزار خواهد شد.

این پروژه‌ها بااعتباری بالغ‌بر ۱۲۰۰ میلیارد ریال به مرحله افتتاح خواهد رسید و بهره‌برداری از مجموعه فرهنگی ورزشی پاکبان شهید حسین ذوالفقاری باهدف ایجاد زمینه تفریحات سالم و افزایش شورونشاط اجتماعی ازجمله این پروژه‌هاست که بااعتباری بالغ‌بر ۸۲۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع و با ۲۷۰۰ مترمربع زیربنا در اختیار شهروندان پردیسان قرار خواهد گرفت.

این مجموعه شامل سالن‌های مجهز برای رشته‌های مختلف ورزشی نظیر فوتبال، والیبال، بسکتبال، کشتی، بدن‌سازی و ورزش کودکان بوده و برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی و اجرای برنامه‌های فرهنگی برای آن در نظر گرفته‌شده است.

بازگشایی بلوار حضرت ابوطالب علیه‌السلام پردیسان باهدف تسریع و تسهیل عبور و مرور شهروندان و افزایش ایمنی راکبین، ایجاد دسترسی آسان و کنترل روان‌آب‌ها بااعتباری بالغ‌بر ۴۹ میلیارد ریال به طول ۱۹۰۰ متر و عرض ۱۰ متر از دیگر پروژه‌هایی است که در این مرحله به افتتاح خواهد رسید.

همچنین با تلاش خادمین شهر در منطقه هشت، شاهد آغاز عملیات اجرایی فاز نخست احداث زیرساخت‌های محله ۹ پردیسان بااعتباری بالغ‌بر ۱۶۵ میلیارد ریال و باهدف افزایش سطح خدمات‌رسانی به شهروندان و ایجاد زیرساخت‌های تأسیسات شهری در این هفته خواهیم بود.

احداث و بهسازی شوارع اصلی و فرعی محلات پردیسان بااعتباری بالغ‌بر ۴۸ میلیارد ریال نیز از دیگر پروژه‌هایی خواهد بود که چهارشنبه این هفته و با حضور استاندار قم به بهره‌برداری می‌رسد.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.