در پاسخ به «شهر۲۰» عنوان شد

واکنش سقائیان‌نژاد به رأی ناپلئونی شورا/ «طبیبی» را برکنار کردم تا شهرداری تخریب نشود

شهردار قم در خصوص اینکه او در خرداد ۱۳۹۴ با رأی قاطع شهردار شد اما اخیراً در جلسه غیررسمی شورا با رأی ناپلئونی شهردار مانده است، گفت: رابطه شورا و شهرداری بهشت نیست که اختلافی در آن نباشد اما به آن نقطه نرسیده که بخواهد بحث طلاق و جدایی مطرح شود و اگر کار من با جدیّت در شهرداری قم ادامه دارد، به این دلیل است که زمینه کار فراهم است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
واکنش سقائیان‌نژاد به رأی ناپلئونی شورا/ «طبیبی» را برکنار کردم تا شهرداری تخریب نشود
شناسه : 62867 | انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، سید مرتضی سقائیان‌نژاد امروز در نشست رسانه‌ای که در مرکز همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، در پاسخ به پرسش خبرنگار «شهر۲۰» در خصوص اینکه شما در خرداد ۱۳۹۴ با رأی قاطع شهردار شدید اما اخیراً در جلسه غیررسمی شورا با رأی ناپلئونی شهردار ماندید، چرا از اعتماد شورا به شما کاسته شده و رابطه شهرداری و شورای شهر تیره شده است، اظهار کرد: روابط ما و شورای شهر به‌ گونه‌‌ای بوده که ما کار خودمان را محکم دنبال کنیم و ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: البته رابطه شورا و شهرداری بهشت نیست، بالاخره در بهشت اختلافات وجود ندارد اگر هم باشد اختلافات بنیادی وجود ندارد اما اگر کار من با جدیّت در شهرداری قم ادامه دارد، در حقیقت زمینه کار فراهم است که داریم ادامه می‌دهیم و این نشان‌دهنده وحدت بین شورا و شهرداری است.

شهردار قم تصریح کرد: بالاخره زمانی هم که همه‌پرسی جمهوری اسلامی برگزار شد بیش از ۹۸ درصد به نظام رأی دادند ولی همین‌طور که جلو می‌رویم، اختلافاتی هم پیش می‌‌آید و آرا کاهش پیدا می‌کند اما بقا و دوام جمهوری اسلامی کما فی‌‌السابق ادامه دارد و برای امثال ما هم که در جمهوری اسلامی زندگی می‌کنیم به همین صورت است اما به آن نقطه نرسیده که بخواهد بحث طلاق و جدایی مطرح شود.

سقائیان‌نژاد افزود: الحمدالله وحدت بین خانواده مدیریت شهری وجود دارد و ادامه هم پیدا خواهد کرد.

تصاویر نشست رسانه‌ای خبری سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم

شهردار قم در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار «شهر۲۰» در خصوص اینکه چرا مسعود طبیبی معاون سابق حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری را که نماینده تفکر شهر انسان‌محور در مجموعه شهرداری بود برکنار کردید، گفت: آقای طبیبی را خود من به عنوان معاونت حمل‌ونقل و ترافیک آوردم و خود من هم وقتی دیدم در شهر نمی‌تواند کار کند تعویض کردم.

وی تصریح کرد: در زمان انتصاب آقای طبیبی از او شناختی نداشتم و فقط مدارک تحصیلی او را بررسی کردم که مدارک بسیار خوبی داشت و از دانشگاه بسیار خوبی فارغ‌التحصیل شده بود و دنبال این بودم که کار جلو برود اما در الفبای کار تشکیلاتی سازمان دچار مشکل شدیم.

شهردار قم افزود: قراردادهای اتوبوسرانی و تاکسیرانی زیر سؤال بود و در نظام اداری ضعف داشت و قبل از اینکه برای خودش هم مشکلاتی بوجود بیاید، به عنوان پدر خانواده تشخیص دادم او تغییر کند.

سقائیان‌نژاد افزود: کار شهرداری نباید لنگ بماند و به عنوان یک مدیر تشخیص دادم که ادامه کار ایشان پراکندگی‌هایی در حوزه حمل‌ونقل ایجاد می‌کند و گرفتاری‌هایش هرروز در بحث‌های اداری زیادتر می‌شد.

وی تصریح کرد: آقای طبیبی در بحث‌های نظری خیلی خوب است اما ما در میدان عمل هستیم و وقتی نتوانیم با همکار و نیروهای زیر مجموعه تا بالاتر کار کنیم، قاعدتاً مشکلاتی را ایجاد می کند که باید جلویش را گرفت، من باید از تخریب شخص ایشان و شهرداری جلوگیری می‌کردم و با تکریم و احترام از هم جدا شدیم.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.