اهمیت توجه به روش‌های مختلف هنری در اصلاح رفتارهای ترافیکی

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: در زمینه فرهنگ ترافیکی و اصلاح رفتارهای ترافیکی نیازمند انجام کار بیشتری بویژه بهره‌گیری از روش‌های مختلف هنری هستیم. 
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اهمیت توجه به روش‌های مختلف هنری در اصلاح رفتارهای ترافیکی
شناسه : 62440 | انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسین شعبان‌زاده در حاشیه آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری با سازمان فرهنگی شهرداری قم، اظهار داشت: خوشبختانه تفاهم‌نامه‌ای در زمینه فرهنگ شهروندی منعقد شد و در واقع این اقدام مبنایی برای حرکت‌های بهتر و وسیع‌تر در ارتقای فرهنگ ترافیکی و آموزش در این حوزه است.

وی با بیان اینکه برای سال‌های آتی می‌توانیم برنامه‌های گسترده‌تر و وسیع‌تری برای این موضوع در نظر بگیریم، ابراز کرد: به‌ویژه در موضوع‌هایی همچون فرهنگ ترافیکی و اصلاح رفتار ترافیکی کم‌ کار شده است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: این مسئله لازم است که در چهارچوب مشخص تعریف شود و همچنین برای تولید محتواهای بهتر باید از نظرهای کارشناسان حمل‌ونقل و ترافیک استفاده شود.

وی در بخش دیگر از سخنان خود گفت: همکاری بین این ۲ سازمان از چند وقت پیش با تولید یک نمایش خیابانی شروع‌شده است و نمایش خیابانی مذکور در چند چهارراه سطح شهر قم اجرا شد.

شعبان‌زاده یادآور شد: امیدوار هستیم که این همکاری‌ها گسترده‌تر شود و بتوانیم محتواهای بهتری در موضوع‌های متنوع‌تری داشته باشیم.

بر اساس این گزارش؛ تفاهم‌نامه «فرهنگ شهروندی» بین حجت‌الاسلام‌ سید احمد طباطبایی‌نژاد و حسین شعبان‌زاده روئسای سازمان‌های «فرهنگی، اجتماعی و ورزشی» و «حمل‌ونقل و ترافیک» شهرداری قم در سالن جلسات سازمان حمل‌ونقل و ترافیک امضا شد.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.