احتمال تصویربرداری «نهر خین» در قم/ فیلمنامه در حال بازنویسی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از آغاز بازنویسی فیلمنامه فیلم سینمایی«نهر خین» توسط جواد افشار خبر داد و گفت: ساخت این فیلم هنوز کلید نخورده اما امیدواریم با اتمام بازنویسی فیلمنامه شاهد تسریع در تولید این اثر سینمایی باشیم چراکه به گفته کارگردان، مرحله انتخاب بازیگر نیز انجام شده و احتمالاً سکانس‌هایی از آن در قم تصویربرداری می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
احتمال تصویربرداری «نهر خین» در قم/ فیلمنامه در حال بازنویسی است
شناسه : 60671 | انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، امیرعلی عموزاده در خصوص آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «نهر خین» به نویسندگی و کارگردانی جواد افشار، اظهار کرد: این فیلم با موضوع عملیات کربلای چهار و شهدای غواص و کرامت مادران شهدا ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به صدور پروانه ساخت فیلم «نهر خین»، گفت: با توجه به اینکه بخشی از منابع مالی این اثر با اعتبارات دولتی تأمین می‌شود، فیلمنامه اثر باید توسط بنیاد سینمایی فارابی به طور کامل تأیید شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم افزود: در حال حاضر فیلمنامه اثر از نظر بنیاد سینمایی فارابی نیاز به بازنویسی دارد و در آخرین گفت‌وگویی که با آقای افشار مطرح شد، بازنویسی فیلمنامه را آغاز کرده است.

عموزاده افزود: برای تسهیل در ساخت فیلم سینمایی «نهر خین» با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و به طور ویژه با رئیس سازمان سینمایی بحث و گفت‌وگو شده است.

وی تصریح کرد: ساخت این فیلم هنوز کلید نخورده اما امیدواریم با اتمام بازنویسی فیلمنامه شاهد تولید این اثر سینمایی باشیم چراکه به گفته کارگردان این فیلم، مرحله انتخاب بازیگر نیز انجام شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در خصوص تصویربرداری این فیلم در قم نیز عنوان کرد: گویا قرار است سکانس‌هایی از این فیلم در قم ضبط و تصویربرداری شود.

نوشته های مشابه
اعلام جزئیات مراسم تحویل سال در حرم و مسجد جمکران
«تگرگ» روی میز تدوین رفت
نرخ جدید پارکینگ‌های عمومی شهر قم اعلام شد
طراحی میدان سپاه قم به کجا رسید؟
مجتمع آب درمانی در قم به‌زودی افتتاح می‌شود
اتمام پروژه احداث کمربندی بلوار خداکرم تا شهریور سال آینده
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.