رئیس سازمان سینمایی به قم سفر می‌کند

محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی به منظور افتتاح سینمای مدرن «بازار شهر»، دیدار با مدیران تشکل‌های سینمایی استان و تجلیل از فعالان سینمایی قم در قالب آیین «مهر سینمای ایران» سفر خواهد کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
رئیس سازمان سینمایی به قم سفر می‌کند
شناسه : 59079 | انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، محمد خزاعی معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی کشور صبح روز چهارشنبه ۲۷ تیرماه به همراه جمعی از مدیران سازمان سینمایی و مسئولان مؤسسه سینماشهر به قم سفر می‌کند.

خزاعی در این سفر یک روزه ابتدا به دیدار سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم می‌رود و در ادامه به منظور زیارت حرم کریمه اهل‌بیت(ع) و گفت‌وگو با آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) راهی حرم مطهر می‌شود.

ادای احترام به مقام شامخ شهدای استان قم و بازدید از سالن سینمای باغ موزه دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های سفر رئیس سازمان سینمایی به این استان است.

خزاعی در ادامه این سفر با حضور در مجتمع تجاری «بازار شهر»، چهار سالن مدرن این سینما را افتتاح خواهد کرد.

دیدار با مدیران تشکل‌های سینمایی و سینماگران نخبه استان قم از دیگر برنامه‌های یک روزه سفر معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به قم است.

پایان‌بخش برنامه سفر رئیس سازمان سینمایی، حضور در آیین «مهر سینمای ایران» در قم است که از ساعت ۱۵ تا ۱۷:۳۰ در تالار فرهنگ و هنر برگزار می‌شود.

در این آیین از فعالان برتر سینمایی استان قم در رشته‌های کارگردانی فیلم بلند و کوتاه، بازیگری، فیلمنامه‌نویسی، تدوین، گریم، صداگذاری، جلوه‌های ویژه بصری، فیلمبرداری، انیمیشن، سینمادار، آموزشگاه سینمایی، پژوهشگران سینما، تهیه‌کننده فیلم سینمایی، دو پیشکسوت سینمای استان، دو هنرمند ایثارگر و یک خانواده شهید هنرمند استانی تجلیل خواهد شد.

نوشته های مشابه
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تشریح مراحل اجرای تقاطع سپاه
ظرفیت احداث شهربازی در بوستان جوان قم
تقدیر تولیت آستان قدس رضوی و شهرداران کشور از شهردار قم
اجلاسیه سراسری روئسای شوراهای شهر به میزبانی قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.