ایمن‌سازی بوستان‌های منطقه سه قم

مدیر منطقه سه شهرداری قم از ایمن‌سازی ۱۵ آب‌نما در این منطقه خبر داد و گفت: آخرین بوستان منطقه یعنی بوستان نارون نیز در سال جاری بااعتباری بالغ‌بر ۲۰ میلیارد ریال ایمن‌سازی و روشنایی آن استانداردسازی شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ایمن‌سازی بوستان‌های منطقه سه قم
شناسه : 58764 | انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهرداد روحانی با اشاره به اهمیت ایمن‌سازی بوستان‌ها و آب‌نماهای منطقه، اظهار داشت: ایمنی در بوستان‌ها یکی از اولویت‌های مهم منطقه در چند سال گذشته بوده و اتفاقات خوبی در این حوزه رقم خورده است.

وی از ایمن‌سازی تمام بوستان‌های منطقه سه خبر داد و گفت: آخرین بوستان منطقه یعنی بوستان نارون نیز در سال جاری بااعتباری بالغ‌بر ۲۰ میلیارد ریال ایمن‌سازی و روشنایی آن استانداردسازی شد.

مدیر منطقه سه شهرداری قم از ایمن‌سازی ۱۵ آب‌نمای منطقه نیز خبر داد و گفت:با ایمن‌سازی این ۱۵ آب‌نما ۱۰۰ درصد آب‌نماهای منطقه ایمن‌سازی شده است و دارای موتورخانه خشک هستند که درمجموع با همکاری سازمان پارک‌ها و فضای سبز ۲۰ میلیارد ریال هزینه داشته است.

وی سرانه فضای سبز منطقه را ۲۴ مترمربع به ازای هر نفر دانست و ابراز کرد: منطقه سه با دارا بودن ۴۳۰ هکتار فضای سبز و ۶۲ بوستان، ایمنی را در اولویت نخست خود قرارداد و خوشبختانه توانستیم روشنایی و آب‌نماهای منطقه را ایمن کنیم.

روحانی وزیری در پایان تأکید کرد: با توجه به این‌که تمام فضاها و لکه‌های با کاربری فضای سبز در منطقه کاشته شده است، تنها ایمنی و بهسازی بوستان در کنار نگهداری سالانه آن‌ها در دستور کار است.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.