۶۴ اتوبوس شهری به ناوگان حمل‌ونقل عمومی اضافه می‌شود

شهردار قم با اشاره به وعده‌های مدیریت شهری برای ارتقای کیفیت حمل‌ونقل عمومی، از تلاش برای تأمین ۶۴ اتوبوس جدید شهری خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۶۴ اتوبوس شهری به ناوگان حمل‌ونقل عمومی اضافه می‌شود
شناسه : 58335 | انتشار : ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد با اشاره به اهداف مدیریت شهری در مسیر ارتقای کیفیت حمل‌ونقل عمومی، اظهار داشت: با توجه به تکالیف دولت در حمایت از حمل‌ونقل پاک در کلان‌شهرها، از طریق نامه‌نگاری و پیگیری‌های مستمر تلاش کردیم تا شهر مقدس قم از اعتبارات دولتی در این زمینه بهره‌مند شود.

وی افزود: در این زمینه نامه‌ای به سازمان‌ شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ارسال شد و با توجه به ویژگی زائرپذیری شهر قم و پذیرایی از میلیون‌ها زائر داخلی و خارجی، درخواست تأمین ۱۰۰ دستگاه اتوبوس شهری برای حمل‌ونقل عمومی داشتیم.

شهردار قم با اشاره به دستور سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بر اساس این نامه در اختصاص ۶۴ دستگاه‌ اتوبوس شهری به شهر مقدس قم گفت: اضافه شدن این ۶۴ دستگاه موجب افزایش سرعت، کیفیت و مطلوبیت حمل‌ونقل عمومی و ارتقای رضایت شهروندان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای انعقاد این قرارداد شهرداری قم در مدت ۷۲ ساعت باید ۸۴ میلیارد تومان اعتبار تأمین کند اظهار داشت: درمجموع قسمتی از هزینه‌های خرید این اتوبوس‌ها توسط دولت و قسمتی توسط مدیریت شهری تأمین خواهد شد.

سقائیان‌نژاد با اشاره به اینکه شهرداری قم در سال‌های اخیر تلاش مضاعفی برای خرید و نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی داشته خاطرنشان کرد: تلاش برای افزایش سهم قم از این قرارداد همچنان ادامه دارد و از مسیرهای دیگر نیز به‌دنبال تأمین اتوبوس‌ نو به‌منظور خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان عزیز هستیم.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.