استقرار بیش از ۷ هزار چادر مسافرتی در بوستان‌های قم

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: در پنج بوستانی که به عنوان محل اسکان اضطراری زائرین و مسافرین در شهر آماده‌سازی شده، بیش از ۷ هزار چادر مسافرتی مستقر شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
استقرار بیش از ۷ هزار چادر مسافرتی در بوستان‌های قم
شناسه : 58170 | انتشار : ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با بیان اینکه کمپینگ‌های پنج‌گانه شهر قم به مناسبت حضور زائرین اربعین در شهر قم فعال شده‌اند اظهار کرد: با توجه به حجم بالای حضور زائرین اربعین در شهر مقدس قم، تدابیری اندیشیده شده تا بوستان‌هایی به عنوان کمپ زائر آماده‌سازی شده‌اند، برای اسکان موقت میزبان این زائرین باشند.

وی با تاکیدبر اینکه این کمپینگ‌ها از نیمه شهریورماه پذیرای زائرین اربعین بوده‌اند خاطرنشان کرد: بوستان مهدی در منطقه یک، بوستان امام رضا(ع) در منطقه دو، بوستان فدک در منطقه سه، بوستان نیایش و نیاز در منطقه پنج و بوستان غدیر در منطقه هشت خدمات رسانی به زائرین در این ایام را بر عهده خواهند داشت.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به اینکه از هفدهم شهریورماه بیش از ۷ هزار چادر مسافرتی توسط زائرین اربعین حسینی در این پنج بوستان مستقر شده است گفت: این پذیرایی از زائرین تا ایام پس از اربعین حسینی نیز ادامه دارد.

جوادیان تصریح کرد: امکاناتی از جمله سرویس بهداشتی، حمام، نمازخانه، زمین بازی کودکان، شهربازی، غرفه تامین مایحتاج زائرین و… در این بوستان‌ها ایجاد شده تا در زمان اسکان در این کمپ‌ها زائرین از حداکثر امکانات لازم برخوردار باشند.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.