تأکید شهردار قم بر اتمام بوستان خضرنبی تا پایان سال/ لزوم تسریع در روند آغاز تقاطع شهید صدوقی

شهردار قم با اشاره به لزوم تسریع در اتمام فاز دوم بوستان خضر نبی، از ضرورت اتمام آن تا پایان سال خبر داد و گفت: با توجه به اینکه امسال تقاطع غیرهمسطح خیابان فردوسی و آیت‌الله صدوقی در برنامه‌ها پیش‌بینی‌شده است، باید روند آغاز این پروژه با جدیت دنبال شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تأکید شهردار قم بر اتمام بوستان خضرنبی تا پایان سال/ لزوم تسریع در روند آغاز تقاطع شهید صدوقی
شناسه : 57461 | انتشار : ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در بازدید سرزده از منطقه چهار شهرداری قم، با اشاره به اهمیت آرشیوسازی الکترونیکی پرونده‌ها اظهار داشت: یکی از شاخص‌های شهرداری الکترونیکی، آرشیوسازی پرونده‌ها به صورت الکترونیکی است و این مهم باید با قدرت بیشتری ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه باید هر سال بر تعداد پرونده‌های الکترونیکی شده سال‌های گذشته افزوده شود، تصریح کرد: با توجه به حجم بالای پرونده‌ها، می‌توان بر حسب موضوعات و فراوانی آن‌ها، نسبت به آرشیوسازی و مرتب‌سازی پرونده‌ها اقدام کرد.

شهردار قم با تاکید بر اینکه بعد از آرشیوسازی الکترونیکی، می‌توان خدمات بیشتر و آنلاینی به شهروندان حتی در داخل منازل ارائه کرد، عنوان کرد: با توجه به افزایش روز به روز خدمات در بستر غیرحضوری، باید تمهیداتی اندیشیده شود که پرونده‌های مختلف در دسترسی شهروندان باشد.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های در دست اقدام، ایجاد سامانه یکپارچه سرای ۱۰ بوده که در این زمینه باید جلسات با محوریت معاونت شهرسازی و معماری و با استفاده از نقطه نظرات مدیران و معاونت‌های شهرسازی مناطق برگزار شود.

سقائیان‌نژاد با گلایه از روند برخی پروژه‌ها در مناطق شهری یادآور شد: اینکه برخی مناطق می‌گویند این پروژه با محوریت مرکز بوده و مناطق نقشی ندارند، پذیرفتنی نیست، پروژه‌ که مرکز و مناطق ندارد! این پروژه‌ها با محوریت مرکز ولی با مرکزیت مناطق باید اجرایی شود.

وی با اشاره به لزوم تسریع در اتمام فاز دوم بوستان خضرنبی(ع)، از ضرورت اتمام آن تا پایان سال خبر داد و گفت: با توجه به اینکه امسال تقاطع غیرهمسطح خیابان فردوسی و آیت الله صدوقی در برنامه‌ها پیش‌بینی‌شده است، باید روند آغاز این پروژه با جدیت دنبال شود.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.