دیدار مردمی مسئولان با شهروندان منطقه ۳ قم

مدیران استانی و شهری به مناسبت هفته دولت با شهروندان منطقه سه قم دیدار و گفت‌وگو کردند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دیدار مردمی مسئولان با شهروندان منطقه ۳ قم
شناسه : 57158 | انتشار : ۰۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، جمعی از مدیران شهری و استانی همزمان با هفته دولت با حضور در مسجد امام حسین(ع) واقع در شهرک امام حسن(ع) در منطقه سه، با مردم دیدار و گفت‌وگو چهره به چهره کردند.

در این جلسه ابتدا مردم چالش‌ها و مشکلات منطقه را مطرح کرده و سپس مهرداد روحانی مدیر منطقه سه و ابوالقاسم مقیمی سرپرست معاونت هماهنگی امور زائرین استانداری به ایراد سخن پرداختند.

دیدار مردمی مسئولان با شهروندان منطقه ۳ قم

ابوالقاسم مقیمی با اشاره به مشکلاتی که شهروندان این منطقه مطرح کردند اظهار داشت: سیستم رفع مشکلات مردم در استانداری به‌دقت در حال بررسی راهکارهایی برای پاسخ به مطالبات مردم است.

وی شش مسئله موردتوجه در شهرک امام حسن(ع) را موردتوجه قرارداد و افزود: یکی از مشکلات شهرک، فاضلاب است، و دیگر موضوعات موقوفات، روشنایی، خطوط اتوبوس‌رانی، آسیب‌های اجتماعی و عفاف و حجاب بوده که باید رفع شود.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم ابراز کرد: در موضوعاتی مانند موقوفات با توجه به متولیان امر، دولت نمی‌تواند کاری کند و ما نمی‌توانیم قولی به مردم بدهیم.

وی ادامه داد: موضوعات شهری و استانی مانند فاضلاب و خطوط اتوبوس‌رانی در حوزه اختیارات بوده و با پیگیری‌ها در کمترین زمان مشکلات حل می‌شود، اما پیاده‌روسازی نیازمند زمان بوده و نیاز به اعتبارات در بودجه دارد.

مقیمی به مشکلات سد معبر نیز اشاره کرد و گفت: با نظارت و همکاری کسبه و کسب رضایت مردم، این مشکل باید حل شود و پیاده‌روها نیز نیاز به پایش دارد و در اسرع وقت این کار انجام شود.

وی سپس بودجه مصوب در سفر اخیر ریاست جمهوری را موردتوجه قرارداد و افزود: یکی از موارد مورداستفاده از بودجه تصویبی ریاست جمهوری، احداث شبکه فاضلاب بوده و تلاش می‌کنیم شهرک امام حسن(ع) نیز از این بودجه بهره ببرد.

دیدار مردمی مسئولان با شهروندان منطقه ۳ قم

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم تأکید کرد: امیدواریم در سفر دوم ریاست جمهوری به شهر قم که در حال بررسی آن هستیم، بودجه‌ای ویژه برای تکمیل فاضلاب شهر قم اختصاص دهیم.

وی حل مشکلات توسط مردم در شهرک امام حسن(ع) را مورد تحسین قرارداد و خاطرنشان کرد: خیلی از معضلات اجتماعی توسط مردم قابل‌حل بوده و شهروندان در این شهرک باهم همکاری خوبی دارند و مردم کمک‌های زیادی به مدیران می‌کنند.

مقیمی به قرارگاه محرومیت‌زدایی استان توجه کرد و اظهار داشت: قم به‌عنوان پیشتاز در ساخت مسکن طرح نهضت ملی مسکن در کشور بوده و امروز بخشی از آن به بهره‌برداری رسیده و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی از آغاز عملیات عمرانی اراضی ۵۶۰ هکتاری خبر داد و گفت: عملیات زیرسازی در اراضی ۵۶۰ هکتاری در حال انجام است و به‌زودی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت، همچنین جمع‌آوری دکل‌های برق در دستور کار قرارگرفته است.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.