خانه ورزش و جوانان شهرستان جعفرآباد قم احداث می‌شود

همزمان با هفته دولت و با اعتباری بالغ بر ۴ و نیم میلیارد تومان، عملیات اجرایی و بهره‌برداری از ۳ پروژه عمرانی و ورزشی در شهرستان جعفرآباد قم آغاز شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خانه ورزش و جوانان شهرستان جعفرآباد قم احداث می‌شود
شناسه : 57075 | انتشار : ۰۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، همزمان با هفته دولت کلنگ عمرانی خانه ورزش و جوانان بخش مرکزی شهرستان جعفرآباد به زمین زده شد و پروژه پیاده‌رو سازی روستای علی آباد انقلاب و پروژه زیرسازی و آسفالت بلوار ورودی روستای جعفرآباد روز شنبه طی مراسمی بصورت رسمی به بهره برداری رسید.

ذبیح الله عبداللهی، فرماندار شهرستان جعفرآباد در حاشیه این مراسم، با اشاره به لزوم استقرار اداره ورزش و جوانان در شهرستان جعفرآباد با تاکید بر بهره‌مندی جوانان از حمایت‌های این سازمان نسبت به رفع موانع احداث این پروژه توسط مسئولان گفت: با توجه به قرارداد منعقد شده با پیمانکار این پروژه، قرار شده است تا در ۶ ماه آینده این پروژه به بهره برداری برسد.

فرماندار و امام جمعه شهرستان پس از این مراسم با حضور در روستای علی آباد انقلاب پروژه پیاده‌رو سازی این روستا به مساحت ۴ هزار متر مربع و هزینه ۷۰۰ ملیون تومان از محل بودجه دهیاری را افتتاح کردند.

مسئولان شهرستان جعفرآباد در ادامه مراسم‌های افتتاح خود پروژه زیرسازی و آسفالت بلوار ورودی روستای جعفرآباد را با هزینه یک میلیارد و سیصد میلیون تومان به مساحت ده هزار متر مربع که با مشارکت بنیاد مسکن و دهیاری روستا با استفاده از قیر یارانه‌ای انجام شده بود را افتتاح کردند.

شایان ذکر است یکی از مصوبات سفر استاندار به شهرستان جعفرآباد اهدای یک تخته تشک کشتی به سالن ورزشی روستای جعفرآباد بود که انجام شد.

روستای جعفرآباد یکی از بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین روستاهای شهرستان جعفرآباد است.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.