آخرین وضعیت احداث پروژه‌های تفریحی قم

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به پروژه‌های تفریحی در دست احداث، گفت: امسال زیپ‌لاین و پل معلق بوستان کوثر در کنار باغ گیاهان دارویی و دم‌نوش خانه، سایت ورزش‌های هیجانی و شهربازی نوستالژی بوستان فدک به مجموعه‌های تفریحی شهر اضافه خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آخرین وضعیت احداث پروژه‌های تفریحی قم
شناسه : 56880 | انتشار : ۰۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان به پروژه‌های تفریحی شهر قم در سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مهم شهرداری قم، توسعه سرانه تفریحی شهر برای جذب توریست و افزایش رونق اقتصادی شهر است.

وی توسعه سرانه تفریحی شهر را در افزایش زمان ماندگاری زائران و مسافران مهم خواند و افزود: امسال تمرکز شهرداری برافزایش و توسعه سرانه تفریحی در شهر بوده و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم پروژه‌ها را تکمیل کنیم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از اجرای پروژه زیپ لاین و پل معلق در بوستان کوثر خبر داد و بیان کرد: امسال برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای پروژه تفریحی زیپ لاین و پل معلق در بوستان کوثر انجام‌شده است.

وی پیشرفت فیزیکی پروژه تفریحی زیپ لاین و پل معلق در بوستان کوثر را بیش از ۳۰ درصد اعلام کرد و گفت: علاوه بر این پروژه باغ گیاهان دارویی و دم‌نوش خانه بوستان علوی نیز در مرحله احداث است که شامل تمام گیاهان دارویی است.

جوادیان سایت ورزش‌های هیجانی را نیز مطرح کرد و یادآور شد: سایت ورزش‌های هیجانی در بوستان علوی و شهربازی نوستالژی شهر قم در بوستان فدک نیز در مرحله احداث است و با دستگاه‌های مدرن تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در پایان تأکید کرد: شهر قم با ۲۰ میلیون زائر و مسافر نیاز به جذب توریست ندارد، اما باید تلاش کنیم زمان ماندگاری آن‌ها را در شهر افزایش دهیم تا شهر ازنظر اقتصادی نیز بهره لازم را برده و تنها مجبور به هزینه کردن نباشیم.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.