آب مشترکین بدمصرف قطع می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم از صدور ۷۵ اخطار برای مشترکین بدمصرف آب خبر داد و گفت: آب مشترکین بدمصرفی که به اخطارها توجه نمی‌کنند قطع می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آب مشترکین بدمصرف قطع می‌شود
شناسه : 55827 | انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب قم، حسن بختیاری با اشاره به کمبود آب در استان و لزوم حفظ و حراست از منابع در دسترس، از تشکیل پلیس آب از اواسط تیرماه در قم خبر داد و بیان داشت: وظیفه اصلی پلیس آب هشدار به هدر رفت آب در بخش‌های مختلف و تذکر به مشترکین پرمصرف به منظور رعایت الگوی مصرف است.

وی با بیان اینکه نیروهایی که در قالب پلیس آب ساماندهی شده‌اند روزانه بازدیدهایی از اماکن بدمصرف خانگی و غیرخانگی دارند، اظهار داشت: در بازدیدهایی مختلفی که تاکنون صورت گرفته‌است ضمن تذکر به مشترکین پرمصرف، ۷۵ اخطار برای این مشترکین صادر شده‌است‌.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم یادآور شد: از این تعداد اخطار، ۲۵ مورد مربوط به مشترکین خانگی، ۲۰ مورد مربوط به فضاهای سبز، ۲۳ مورد مربوط به اماکن غیرخانگی و هفت مورد نیز مربوط به اماکن رایگان بوده‌است.

وی با بیان اینکه قطع آب مشترکین بدمصرفی که به اخطارها توجه نمی‌کنند در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: از هفته جاری اقدام لازم در این خصوص انجام خواهد شد و اولویت نیز با اماکن غیرخانگی و اداری خواهد بود.

بختیاری در ادامه با اشاره به کمبود منابع آبی، بر صرفه‌جویی در استفاده از آب و جلوگیری از هدر رفت این مایع حیاتی تأکید کرد و گفت: با همراهی همه مردم و صرفه‌جویی ۱۰ درصدی که از ابتدای فصل تابستان بر آن تأکید شده‌است‌، می‌توانیم از تنش آبی که در آن قرار داریم بدون مشکل عبور کنیم.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.