مدیر حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی قم خبر داد

۱۵۰ گروه جهادی قم برای اعزام به لرستان فراخوان شدند

شهر بیست/ مدیر حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی قم گفت: 150 گروه جهادی از این استان برای اعزام به لرستان فراخوان و به آن ها اعلام شد که اعضای داوطلب خود را برای اعزام به مناطق سیل‌زده آماده کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۱۵۰ گروه جهادی قم برای اعزام به لرستان فراخوان شدند
شناسه : 5305 | انتشار : ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، سرگرد پاسدار سید علی سیدمیرزایی بیان کرد: همچنین از گروه های جهادی استان خواسته شد در سطح پایگاه ها، مساجد و سایر اماکن مورد نظر، کمک های نقدی و غیر نقدی مردم قم برای سیل زدگان استان لرستان را جمع آوری کنند تا هرچه سریعتر به دست آنان برسد.

وی افزود: طی روز جاری توسط بسیج سازندگی قم، اقلام خوراکی و سایر مایحتاج مورد نیاز مردم به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال به مناطق سیل زده لرستان ارسال می شود.

مدیر حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی قم ادامه داد: فردا نیز جهادگران بسیجی قم به منظور خدمت رسانی به حادثه دیدگان با ۲ دستگاه اتوبوس به مناطق سیل زده اعزام و در قرارگاه حضرت معصومه(س) که برای فعالیت های خدمت رسانی در پلدختر ایجاد شده است، مستقر می شوند.

سید میرزایی گفت: روند خدمت رسانی به سیل زدگان در روزهای آینده با قدرت بیشتری ادامه می یابد و با پایان یافتن روند امدادرسانی و پاک سازی محیط، قرارگاه جهادی تابستانی بسیج سازندگی قم نیز در این مناطق به منظور جبران خرابی ها و فعالیت های عمرانی ایجاد می شود.

بیش از سه هزار و ۵۰۰ جهادگر بسیجی در قالب ۱۵۵ گروه جهادی به صورت داوطلبانه در فعالیت های بسیج سازندگی استان قم، حضور دارند.

قم به عنوان معین استان لرستان در سیل اخیر تعیین و شماره حساب ۳۸۱۰-۳۶-۱۱۵۰۳۴۳۴-۰۰۵ بانک انصار نیز به نام سازمان بسیج سازندگی قم جهت واریز کمک‌های نقدی به سیل زدگان اعلام شده است.

سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با تشکیل قرارگاه حضرت معصومه(س) برای کمک رسانی به اهالی منطقه عمومی پلدختر و نیز اعزام گروه‌های جهادی استان به این منطقه اقدام کرده است.

شهروندان قمی می‌توانند امکانات گرمایشی و سرپناهی مانند چادر، پتو، لباس گرم و مواد غذایی را به پایگاه‌های جمع آوری تحویل دهند.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.