آغاز مبارزه با موش‌ها در قم

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به تعداد بالای تماس‌های مردمی در خصوص ازدیاد و مزاحمت و نگرانی‌های حاصل از زیست موش‌ها در محیط شهری، گفت: مناطق یک و سه بیشترین تماس را با سامانه ۱۳۷ در خصوص وجود موش‌های مزاحم داشته‌اند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز مبارزه با موش‌ها در قم
شناسه : 52795 | انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محسن میرهادی با اشاره به اجرای طرح «رهایی از شر موش‌ها»، اظهار داشت: با توجه به مشکلی که در خصوص مزاحمت موش‌ها در سطح شهر به وجود آمده و تماس‌های متعدد شهروندان، شهرداری قم نسبت به اجرای این طرح و جلب رضایت مردم اقدام کرده است.

وی با تأکید بر تعداد بالای تماس‌های مردمی در خصوص ازدیاد و مزاحمت و نگرانی‌های حاصل از زیست موش‌ها در محیط شهری، یادآور شد: مناطق یک و سه بیشترین تماس را با سامانه ۱۳۷ در خصوص وجود موش‌های مزاحم داشته‌اند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به آغاز طرح جمع‌آوری و معدوم‌سازی موش‌ها در منطقه سه، ادامه داد: این طرح به دلیل ازدیاد بسیار زیاد این جانوران و با هماهنگی‌های انجام‌شده در سطح استان، به‌زودی به تمام مناطق هشت‌گانه و نواحی بیست‌وشش گانه شهر قم تعمیم داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در فاز اول این طرح معدوم‌سازی، لانه کوبی و بهسازی محیط در حال انجام است و در فاز دوم نیز در صورت تأیید مرکز بهداشت و محیط‌زیست استان استفاده از مواد شیمیایی و سموم مورد تأیید در دستور کار شهرداری قم قرار خواهد گرفت.

میرهادی اضافه کرد: سامانه ۱۳۷ شهرداری به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت پیام‌های شهروندان است تا این معضل در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف شود.

وی همراهی شهروندان را رمز موفقیت طرح‌های مختلف شهرداری ارزیابی کرد و اظهار داشت: بیرون گذاشتن زباله‌های خانگی در خارج از نوبت به خاطر ایجاد فضای امن برای تغذیه این جانوران از عوامل اصلی ازدیاد موش‌هاست، یکی از پیش‌شرط‌های موفقیت این طرح خودداری مردم از بیرون گذاشتن زباله بعد از ساعت ۶ صبح تا ۲۱ در بیرون از منزل است.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.