اختصاصی «شهر۲۰»؛

خداحافظی «حجتی» از کانون پرورش فکری قم/ «غفاری» سرپرست شد

در آستانه پایان مأموریت دو ساله حامد حجتی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، محمد غفاری از مدیران جوان جبهه انقلاب به عنوان سرپرست کانون معرفی شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خداحافظی «حجتی» از کانون پرورش فکری قم/ «غفاری» سرپرست شد
شناسه : 51939 | انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، محمد غفاری از مدیران جوان جبهه فرهنگی انقلاب به عنوان سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم منصوب شد.

حامد حجتی که از اوایل مهرماه دو سال قبل تا کنون به عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری قم فعالیت داشت، حالا در آستانه پایان مأموریت دو ساله حضورش در کانون، جای خود را به غفاری جوان داده است.

محمد غفاری در حالی سرپرست کانون فکری قم شد که تا چند ماه قبل معاون فرهنگی هنری حوزه هنری قم بود و بر اثر بعضی اختلافات مدیریتی با محمدعلی روزبهانی از حوزه هنری قم جدا شد و طی ماه‌های گذشته در معاونت آموزش حوزه هنری کشور فعالیت داشت.

او مسئولیت واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری قم را نیز در کارنامه دارد و از چهره‌های شناخته شده در میان اهالی فرهنگ و ادبیات قم به شمار می‌رود.

غفاری این روزها در حالی ۳۳ سالگی را تجربه می‌کند که در دانشگاه، مدیریت فرهنگی خوانده و ارشد علوم ارتباطات دارد. او از چهره‌های فرهنگی به شمار می‌رود که هم شعر سروده و هم دستی بر آتش رسانه داشته و سوابق اجرایی پر و پیمانی در کارنامه دارد.

سروده‌هایش در «آستانه» به چاپ رسیده و در جشنواره‌های متعددی از جمله شعر دفاع مقدس، شعر غدیر، «حنجره سرخ» و خوش درخشیده و جایزه ادبی سید حسن حسینی را هم در ویترین جوایزش دارد.

او در این سال‌ها علاوه بر دبیری و مسئولیت اجرایی بیش از ۳۰ کنگره سراسری، مجموعه یادداشت‌های بررسی کارنامه شاعران پس از انقلاب را تألیف و چندین و چند مجموعه شعر از جمله «پلک صبور»، «حماسه صبر»، «مستور» و «محبوبه خدا» را گردآوری کرده است.

غفاری هفت سال قبل به حوزه هنری قم رفت و مسئولیت واحد آفرینش‌های ادبی و دفتر فرهنگ و ادبیات پایداری را برعهده گرفت و در دوران مدیریت سید مهدی سیدین‌نیا در حوزه هنری و دوران یک‌ساله سرپرستی مجدالدین معلمی، معاون فرهنگی هنری حوزه هنری قم بود.

در حوزه فعالیت‌های مطبوعاتی و رسانه‌ای نیز غفاری با رسانه‌های متعدد جبهه انقلاب همکاری داشته و در حال حاضر مدیر مسئول پایگاه خبری «فرهنگ نویس» است.

خاطرنشان می‌شود امروز مراسم تودیع حامد حجتی و معارفه محمد غفاری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم برگزار می‌شود.   

خبرنگار: محمد مهدی عنایت‌پور

نوشته های مشابه
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تشریح مراحل اجرای تقاطع سپاه
ظرفیت احداث شهربازی در بوستان جوان قم
تقدیر تولیت آستان قدس رضوی و شهرداران کشور از شهردار قم
اجلاسیه سراسری روئسای شوراهای شهر به میزبانی قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.