بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از روند احداث بیمارستان نور

مهدی مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با حضور در بیمارستان در حال احداث نور از روند ساخت و تجهیز این بیمارستان و بخش‌های مختلف آن بازدید کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از روند احداث بیمارستان نور
شناسه : 50956 | انتشار : ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر مهدی مصری با حضور در بیمارستان در حال احداث نور از روند ساخت و تجهیز این بیمارستان و بخش‌های مختلف آن بازدید کرد.

در این بازدید که حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهرستانی نماینده آیت‌الله العظمی سیستانی نیز حضور داشت، دکتر مصری از خدمات و تلاش‌های مجموعه خیرین سلامت قدردانی کرد.

وی در این بازدید گفت: نگاه مرجعیت شیعی به موضوع حوزه سلامت و فراهم کردن زیرساخت‌های بهداشت و درمان بسیار ارزشمند و مهم است که آیت‌الله سیستانی و نماینده ایشان در ایران حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهرستانی دارای چنین نگاه عمیقی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: بیمارستان نور دارای استانداردهای کیفی مناسب و دارای شاخص های طرح انطباق با موازین شرع در ساختار و معماری بیمارستانی است و با این نوع خدمات هم پزشک و پرستار و هم بیمار و همراه بیمار از رفاه مناسب برخوردار خواهد بود.

وی با اشاره به جایگاه ویژه استان در زمینه حضور گردشگران بیان داشت: بیمارستان نور می‌تواند در راستای حوزه گردشگری سلامت نیز مؤثر بوده و خدمات‌رسانی به زائران و مسافران داشته باشد.

خاطرنشان می‌شود بیمارستان ۵۰۶ تخت‌خوابی «نور» تحت اشراف حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهرستانی نماینده آیت‌االله سیستانی در ایران در بلوار مرجعیت قم احداث شده و دارای تمامی بخش‌های تخصصی و فوق تخصصی است.

نوشته های مشابه
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تشریح مراحل اجرای تقاطع سپاه
ظرفیت احداث شهربازی در بوستان جوان قم
تقدیر تولیت آستان قدس رضوی و شهرداران کشور از شهردار قم
اجلاسیه سراسری روئسای شوراهای شهر به میزبانی قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.