پای مدیران پروازی از قم بریده می‌شود

استانداری قم با ابلاغ بخشنامه‌ای، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان قم را به همراه اعضای خانواده ملزم به سکونت و استقرار در قم کرد و خواستار پرهیز از تردد روزانه و اقامت در خارج از استان حتی در ایام پایانی هفته شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پای مدیران پروازی از قم بریده می‌شود
شناسه : 46688 | انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، استانداری قم بخشنامه الزام سکونت مدیران دستگاه‌های اجرایی استان قم در محدوده جغرافیایی محل مأموریت خود را ابلاغ کرد.

در بخشنامه سید مهدی قریشی مدیرکل حوزه استاندار خطاب به مدیران دستگاه های استان آمده است: «نظر به ابلاغیه‌ها و مستندات قانونی موجود در زمینه الزام اقامت دائم و شبانه روزی مدیران در محدوده جغرافیایی محل مأموریت خود و با هدف ایجاد فضا و بستر مناسب برای خدمات رسانی مطلوب به مردم و تسریع در روند پیگیری مسائل، مشکلات و مطالبات حوزه استحفاظی به ویژه در مواقع بحرانی، ضرورت دارد تا تمامی مدیران دستگاه‌های استان به همراه اعضای خانواده در طول دوره خدمت در استان سکونت و استقرار داشته و از تردد روزانه و اقامت در خارج از استان حتی در ایام پایانی هفته پرهیز کنند.

در این بخشنامه یادآور شده که موضوع هماهنگی و اعلان قبلی خروج مدیران از استان برای موارد مأموریت اداری یا مرخصی طبق روال گذشته و به قوت خود باقی است.

خاطرنشان می‌شود آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری در نخستین سفر خود پس از تشکیل کابینه دولت سیزدهم، به خوزستان تأکید کرده بود: «به هیچ عنوان نمی‌پذیرم مدیری در این استان پروازی باشد و مدیران پروازی باید از چرخه مدیریت حذف شوند».

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.