موفقیت قمی‌ها در سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج

تیم بازی‌سازان بسیجی قم در بخش بازی‌های ویژه تلفن همراه در سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج کشور موفق به کسب رتبه دوم این مسابقات شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
موفقیت قمی‌ها در سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج
شناسه : 44827 | انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، در مرحله نهایی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج که در آن ۱۰۸ تیم از سراسر کشور حضور داشتند، تیم بازی‌سازان بسیجی قم در بخش بازی‌های ویژه تلفن همراه موفق به کسب رتبه دوم مرحله نهایی این مسابقات شد.

در مرحله نهایی این رویداد که از سوم آذر به مدت ۴۸ ساعت در مجتمع دانشجویی ۱۳ آبان تهران آغاز شد، ۴۰۰ شرکت کننده در قالب تیم‌های سه تا پنج نفره و در سه رشته پویانمایی، بازی‌های ویژه تلفن همراه و نرم‌افزارهای ویژه تلفن همراه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مراسم اختتامیه سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج پس از پایان رقابت تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی، ۵ شنبه در مجموعه ۵ آذر بسیج با حضور سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا، سردار غلامرضا سلیمانی مسئول سازمان بسیج مستضعفین و مسلم معین مسئول سازمان فضای مجازی بسیج برگزار شد.

گفتنی است از استان قم در بخش پویانمایی دو تیم، در بخش بازی‌های تلفن همراه یک تیم و در بخش نرم افزار ویژه تلفن همراه یک تیم و در مجموع ۴ تیم در این مسابقات شرکت کردند که در نهایت تیم بازی ساز قم شامل امیرحسین حیدری، سید مهدی حسینی، عباس پورجاویدی، علی مرادی و محمد متین رضایی موفق به کسب رتبه دوم کشور شد.

نوشته های مشابه
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تشریح مراحل اجرای تقاطع سپاه
ظرفیت احداث شهربازی در بوستان جوان قم
تقدیر تولیت آستان قدس رضوی و شهرداران کشور از شهردار قم
اجلاسیه سراسری روئسای شوراهای شهر به میزبانی قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.