حضور دانش‌آموزان در مدارس قم الزامی است

معاون اداره‌کل آموزش‌وپرورش قم گفت: از یکم آذرماه جاری حضور دانش‌آموزان سه مقطع تحصیلی در کلاس‌های درس از نظر آموزشی الزامی و اجباری است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
حضور دانش‌آموزان در مدارس قم الزامی است
شناسه : 44596 | انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، مریم سادات پناهنده افزود: تاکنون ۶۵ درصد از دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم قم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و امیدواریم به‌زودی با همراهی والدین واکسیناسیون دانش‌آموزان در این استان تکمیل شود.

وی اضافه کرد: شکل حضور دانش آموزان در مدارس با آنچه قبل از شیوع کرونا بوده، متفاوت است و همه دانش آموزان باید طبق برنامه زمان‌بندی که مدارس برنامه‌ریزی کرده‌اند، سر کلاس‌های درس حاضر شوند.

معاون اداره‌کل آموزش‌وپرورش قم گفت: مسئولان مدارس در تلاش هستند تا با اتخاذ تمهیدات لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، محیطی سالم را برای دانش‌آموزان ایجاد کنند.

پناهنده بیان کرد: ساعت حضور، مدت تشکیل کلاس‌ها و تهویه طبیعی در همه مدارس بررسی و مشخص شده است.

وی با بیان این‌که آموزش مجازی نمی‌تواند به میزان حضوری موثر باشد، خاطرنشان کرد: با توجه به آسیب‌های جسمی و روحی که خانواده‌ها به‌واسطه شیوع کرونا متحمل شده‌اند، آموزش حضوری می‌تواند این آسیب‌ها را کاهش دهد و یادگیری دانش‌آموزان را تقویت کند.

معاون اداره‌کل آموزش‌وپرورش قم از اولیای دانش آموزان درخواست کرد: همکاری لازم را با آموزش‌وپرورش داشته باشند تا دانش آموزان با شرکت در کلاس‌های حضوری درصد یادگیری خود را ارتقا دهند و روحیه نشاط بین دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان برقرار شود.

در سال تحصیلی جاری تعداد دانش‌آموزان در استان قم با افزایش حدود ۱۰ هزار نفری نسبت به سال تحصیلی گذشته به بیش از ۲۷۵ هزار دانش‌آموز افزایش یافته است؛ ۱۲۴ هزار دانش‌آموز در گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال قرار دارند و باید واکسن دریافت کنند.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.