جزئیات جدید از ساخت سریال حضرت معصومه(س)

جواد افشار کارگردان سینما و تلویزیون به تشریح جزئیات مراحل ساخت سریال حضرت معصومه(س) پرداخت و گفت: مادرم سال گذشته فوت کرد و آرزو داشت این سریال را بسازم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جزئیات جدید از ساخت سریال حضرت معصومه(س)
شناسه : 44391 | انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، جواد افشار در برنامه تلویزیونی تشرف درباره جزئیات ساخت سریال حضرت معصومه(س) گفت: پیشنهادهای بسیاری برای کارگردانی داشتم، اما به شدت علاقه‌مند هستم سریال حضرت معصومه(س) را با عشق و علاقه بسازم؛ مادرم سال گذشته فوت کرد و آرزو داشت این سریال را بسازم. 

این کارگردان درباره بازیگر نقش حضرت معصومه(س) و نشان دادن سیمای حضرت گفت: در حال رایزنی هستیم و تلاش‌هایی انجام دادیم البته به ما توصیه شده که سیمای حضرت معصومه(س) را نمایش ندهیم و تلاش می‌کنیم با تمهیداتی حق مطلب را خوب ادا کنیم. 

کارگردان سریال حضرت معصومه(س)، اظهار کرد: سکانس اول سریال باشکوه است و خیلی آن سکانس را دوست دارم. یک شاعرانه است که حضرت معصومه(س) در سن ۸ سالگی شاگردی یک خانم را در مدینه سپری می‌کند و در آنجا شعر می‌خواند. شعرشان درباره نور در دل تاریکی است. شعر این سکانس دغدغه عجیب ما است که با چند نفر درباره آن صحبت کردم. 

کارگردان سریال گاندو افزود: من امیدوارم از تولیت‌های آستان قدس رضوی و حرم حضرت معصومه(س) خواهش می‌کنم این افتخار را به ما بدهند اگر روزی لیاقت داشتیم و سریال را کلید بزنیم، سکانس اول را با لباس خادمی این دو عزیز حرم حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) شروع کنیم.

افشار تصریح کرد: تحقیق و پژوهش برای نگارش فیلمنامه سریال حدود ۱۲، ۱۳ سال به طول انجامید.

وی یادآور شد: با همکاری حمید رسول‌پور حدود دو سال برای نگارش فیلمنامه زمان صرف شد و اکنون به پایان رسیده است.

کارگردان سریال حضرت معصومه(س) با اشاره به محتوای این سریال مطرح کرد: این سریال به تکلیف الهی که از سوی امام و خداوند روی دوش حضرت معصومه(س) گذاشته شده است، با به تصویر کشیدن مسیر بسیار سخت از ایشان از مدینه تا قم و اشاره به آثار و برکات باقی مانده از این سفر می‌پردازد.

افشار تصریح کرد: فیلمنامه این سریال در قالب ۳۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای آماده شده است.

کارگردان سریا حضرت معصومه(س) اظهار کرد: آقای علی عسگری رئیس سابق سازمان صدا و سیما بسیار علاقه داشت که مراحل تولید و فیلمبرداری این سریال زودتر شروع شود، ولی متأسفانه انجام این امر در دوران مدیریت ایشان میسر نشد.

افشار در پایان با اشاره به مراحل تولید سریال، مطرح کرد: امیدوارم با شناختی که از آقای جبلی داریم و ارداتی که ایشان به خاندان اهل‌بیت(ع) دارند، با حمایت سازمان صداوسیما از ماه های آتی مراحل پیش تولید را آغاز کرده و سال آینده سریال را به مرحله تولید برسانیم.

نوشته های مشابه
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تشریح مراحل اجرای تقاطع سپاه
ظرفیت احداث شهربازی در بوستان جوان قم
تقدیر تولیت آستان قدس رضوی و شهرداران کشور از شهردار قم
اجلاسیه سراسری روئسای شوراهای شهر به میزبانی قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.