آغاز ثبت‌نام دوره‌های پاییزه کانون پرورش فکری قم

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم از آغاز ثبت‌نام دوره‌های پاییزه کانون خبر داد و گفت: نقاشی، هوافضا، داستان‌نویسی، قصه‌گویی، نمایش، خوش‌نویسی، حافظ‌خوانی، کاردستی خلاق، رنگ‌وبازی، نوشتن خلاق، نجوم، شعر و سفالگری، برخی از عناوین کارگاه‌های دوره پاییزه کانون است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز ثبت‌نام دوره‌های پاییزه کانون پرورش فکری قم
شناسه : 42934 | انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، حامد حجتی با دعوت از کودکان و نوجوانان برای ثبت‌نام  در دوره‌های پاییزه کانون پرورش فکری، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به قسمت آموزش‌های مجازی و سپس دوره‌های تخصصی برخط استانی در سایت qom.kpf.ir نسبت‌به ثبت‌نام در دوره‌های مورد علاقه خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه دوره‌های پاییزه کانون شامل مراحل مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته برای گروه‌های سنی مختلف است، تصریح کرد: نقاشی، هوافضا، داستان، قصه نمایش، حافظ خوانی، کاردستی خلاق، رنگ‌وبازی، نوشتن خلاق، نجوم، شعر و سفالگری برخی از عناوین کارگاه‌های دوره پاییزه کانون است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم افزود: علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا، «نوجوان» ۱۵ سال به بالا و بزرگسال در پایگاه مجازی کانون به نشانی qom.kpf.ir ثبت‌نام کنند.

وی با بیان اینکه کارگاه‌های مجازی در سطح ملی برنامه‌ریزی شده و محدودیت جغرافیایی برای ثبت‌نام وجود ندارد، گفت: شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها علاوه بر دریافت گواهی شرکت، در صورت داشتن شرایط لازم، جذب انجمن‌های کانون می‌شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم یادآور شد: این کارگاه‌ها به دوصورت برخط (آنلاین) و حضوری از سوی مدرسان صاحب‌نام هر رشته برگزار می‌شود.

خاطرنشان می‌شود علاقه‌مندان در صورت نیاز به آگاهی بیشتر می‌توانند با شماره‌  ۳۲۱۹۸-۰۲۵ تماس حاصل کرده یا به آدرس اینستاگرام kanoonparvaresh-qom@ مراجعه کنند.

نوشته های مشابه
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تشریح مراحل اجرای تقاطع سپاه
ظرفیت احداث شهربازی در بوستان جوان قم
تقدیر تولیت آستان قدس رضوی و شهرداران کشور از شهردار قم
اجلاسیه سراسری روئسای شوراهای شهر به میزبانی قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.