رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خبر داد

پرداخت ۱۴۶ میلیارد تومان تسهیلات طرح رونق تولید

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: در سال جاری تاکنون 146 میلیارد تومان تسهیلات طرح رونق تولید به واحدهای تولیدی استان پرداخت شد و اکنون رتبه استان قم در زمینه پرداخت این تسهیلات در کشور نخست است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پرداخت ۱۴۶ میلیارد تومان تسهیلات طرح رونق تولید
شناسه : 424 | انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸   پرینت

به گزارش پایگاه خبری شهر۲۰ به نقل از فارس قم، محمود سیجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به اجرای طرح حامی تولید ایرانی در استان قم اظهار کرد: این طرح می‌تواند که در صورت موفقیت در استان، الگویی برای استان‌های دیگر هم تبدیل شود و باید آموزش و پرورش در این زمینه مشارکت بیشتری داشته باشد.

وی ادامه داد: سهمیه استان قم در زمینه تسهیلات طرح رونق تولید ۹۰۰ میلیارد تومان است، اما امسال پرداخت این تسهیلات دیر ابلاغ شد و در سال جاری تاکنون ۱۴۶ میلیارد تومان تسهیلات طرح رونق تولید به واحدهای تولیدی استان قم پرداخت شد و اکنون رتبه استان قم در زمینه پرداخت این تسهیلات در کشور نخست است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: بانک‌های استان علاوه بر تسهیلات طرح رونق تولید تسهیلاتی را به صورت مستقیم به واحدهای تولیدی استان پرداخت کردند.

سیجانی با اشاره به حمایت دستگاه قضایی از بخش تولید اظهار کرد: براساس دستور دادستان کل کشور دادستان‌های شهرهای مختلف باید از تصمیمات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید حمایت کنند.

وی ادامه داد: در روز هشتم آذرماه با همکاری اتاق بازرگانی استان قم مراسم تقدیر از صادرکنندگان برتر استان برگزار می‌شود، مدیران ملی در این مراسم حضور پیدا می‌کنند. در روز سیزدهم آبان، ۱۳ پروژه تولیدی استان افتتاح شد که تحسین مدیران وزارت خانه صنعت، معدن و تجارت را در پی داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خاطرنشان کرد: این سازمان در چند سال اخیر اقدامات فرهنگ سازی را برای تشویق مردم به خرید کالای ایرانی انجام داد.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.