با حضور سعید بیابانکی

چهل‌ویکمین محفل طنز قمپز برگزار شد

شهر بیست/ آخرین محفل شعر طنز قم در سال 97 با حضور شاعر و طنزپرداز مطرح کشور برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
چهل‌ویکمین محفل طنز قمپز برگزار شد
شناسه : 4172 | انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، چهل و یکمین محفل طنز قمپز عصر چهارشنبه با حضور سعید بیابانکی شاعر، طنزپرداز و مجری تلویزیون، عباس احمدی دبیر دفتر طنز حوزه هنری قم، طنزپردازان قم و علاقه‌مندان به طنز در سالن همایش کانون فرهنگی مریم برگزار شد.  

قمپز چهل و یکم با مشارکت ستاد ملی صبر و معاونت فرهنگی قوه قضائیه برگزار و با موضوع «صبر: صلح، بخشایش و رضایت» فراخوان آثار شده بود.

عباس احمدی دبیر دفتر طنز حوزه هنری قم در سخنانی با اشاره به برگزاری ده محفل قمپز در سال ۹۷، اظهار کرد: کلیپ‌های برنامه ها در فضای مجازی بازتاب خیلی خوبی داشت.

کیمیا قربانی، محمد متین کریمی، محسن گایینی، مهدی کبیری، حسین فیض اخلاقی، سعید طارم، احمدرضا پاک نژاد، حسین صادقی، حسن رحمانی نکو، رضا عیوضی، فرهاد موحدی، سید جواد یثربی، امین شفیعی، محمدحسین مهدویان، مهین صفاری و سید مصطفی فاطمی، آثار خود را در قالب شعر و نثر طنز خواندند.

همچنین کریمی معاون ستاد ملی صبر در سخنانی اظهار کرد: بخش زیادی از گلایه‌هایی که در رابطه با اطاله دادرسی می شود، در اثر تعداد زیاد پرونده‌هایی است که به بی تفاوتی و کم توجهی ما به موضوع صبر و بخشایش برمی‌گردد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با کمک هنرمندان و استفاده از ظرفیت هنر به این باور برسیم که ما هم می توانیم نقش مهمی در کاهش پرونده های قوه قضائیه داشته باشیم.

در پایان این نشست از صاحبان آثار برتر در دو بخش مرتبط با موضوع برنامه و موضوع آزاد تجلیل شد. فرهاد موحدی، محسن گایینی، سید شهاب جدّا، حسین فیض اخلاقی، حسین صادقی، سعید طارم، محمدحسین مهدویان، امینی، طاهره سادات ملکی و رضا عیوضی از طنزپردازانی بودند که در قمپز چهل‌ویکم تجلیل شدند.

نوشته های مشابه
اعلام جزئیات مراسم تحویل سال در حرم و مسجد جمکران
«تگرگ» روی میز تدوین رفت
نرخ جدید پارکینگ‌های عمومی شهر قم اعلام شد
طراحی میدان سپاه قم به کجا رسید؟
مجتمع آب درمانی در قم به‌زودی افتتاح می‌شود
اتمام پروژه احداث کمربندی بلوار خداکرم تا شهریور سال آینده
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.