آخرین وضعیت پروژه عماریاسر و تونل بلوار جمهوری

سخنگوی شورای شهر قم به تشریح آخرین وضعیت دو پروژه فاز ۵ عماریاسر و تونل بلوار جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: بازگشایی ادامه بلوار جمهوری اسلامی در منطقه ۲، حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا یادگار امام(ره) با سرعت خوبی پیش می‌رود که با همکاری خوب مردم شریف منطقه دو، تقریباً به مراحل نهایی رسیده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آخرین وضعیت پروژه عماریاسر و تونل بلوار جمهوری
شناسه : 40808 | انتشار : ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن محرری با اشاره به آخرین وضعیت احداث پروژه فاز ۵ عماریاسر یا خیابان شهید اوسطی، اظهار داشت: ادامه فاز ۵ عماریاسر از میدان معلم به‌طرف خیابان شهید فاطمی یکی از پروژه‌های در دست اقدام بوده که بخش عمده‌ای از تملکات آن در سال گذشته انجام شد و امسال نیز ارقام قابل‌توجهی برای ادامه بازگشایی آن پیش‌بینی‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه به‌موازات این بازگشایی‌ها و شرایط خاص تملکات، مسائل اجتماعی در رعایت شرایط مردم در تملکات موردتوجه قرارگرفته است، گفت: بحث پروژه امسال آغازشده و اجرای زیرگذر و شمع گذاری‌ها و اجرای پروژه نیز در دست اقدام است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم در مورد زمان‌بندی در بازگشایی این پروژه افزود: مدیریت شهری در تلاش است امسال با تملک کوچه بیگدلی این بخش را به اتمام برساند؛ البته منابع موردنیاز پیش‌بینی‌شده و نیاز به همراهی مردم داریم تا پروژه نیز تا کوچه بیگدلی انجام و ادامه آن در سال ۱۴۰۱ عملیاتی شود.

وی، احداث تونل بلوار جمهوری اسلامی را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: بازگشایی ادامه جمهوری اسلامی در منطقه ۲، حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا یادگار امام(ره) است که از سال قبل شروع‌شده و با سرعت خوبی پیش می‌رود که با همکاری خوب مردم شریف منطقه دو، تقریباً به مراحل نهایی رسیده است.

محرری عنوان کرد: به لحاظ تملک دوازده پلاک دیگر باقی‌مانده و عملیات اجرایی با سرعت پیش می‌رود و امید است زیرگذر تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

نوشته های مشابه
اعلام جزئیات مراسم تحویل سال در حرم و مسجد جمکران
«تگرگ» روی میز تدوین رفت
نرخ جدید پارکینگ‌های عمومی شهر قم اعلام شد
طراحی میدان سپاه قم به کجا رسید؟
مجتمع آب درمانی در قم به‌زودی افتتاح می‌شود
اتمام پروژه احداث کمربندی بلوار خداکرم تا شهریور سال آینده
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.