انتقال کامل آهن‌فروشان منطقه دو قم به شهرک صنوف

مدیر منطقه دو شهرداری قم از انتقال کامل آهن‌فروشان منطقه به شهرک صنوف خبر داد و گفت: در بخشی از بلوار شاهد، واحدهای در و پنجره‌ساز مستقر هستند که کار انتقال این واحدها نیز آغاز شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
انتقال کامل آهن‌فروشان منطقه دو قم به شهرک صنوف
شناسه : 40806 | انتشار : ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا رحیمی با اشاره به اهمیت ساماندهی مشاغل مزاحم شهری، اظهار کرد: وجود برخی مشاغل نظیر آهن‌فروشان به علت ایجاد مشکلات ترددی،‌ ایجاد صدا، نارسایی بصری و… همواره مورد نارضایتی مردمی بوده است.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات خوب، قابل‌توجه و ارزشمند شهرداری در سال‌های گذشته ساماندهی این مشاغل بوده است،‌ ابراز کرد: یکی از مطالبات ‌ویژه مردم منطقه خروج آهن‌فروشان بود که ۳۰ سال در برنامه‌ها قرار داشت ولی هیچ‌گاه عملیاتی نشده بود.

مدیر منطقه دو شهرداری قم ادامه داد: این پروژه با ایجاد زیرساخت‌های لازم در شهرک صنوف و بسترسازی برای انتقال این صنوف مزاحم در سال ۱۳۹۶ فراهم شد و مراحل انتقال تا سال ۱۳۹۸ ادامه پیدا کرد و در حال حاضر در منطقه دو آهن‌فروشی وجود ندارد.

وی یکی دیگر از اقدامات در زمینه ساماندهی مشاغل را انتقال واحدهای کپسول‌پرکنی دانست و ادامه داد: بیش از ۸۰ گاراژ ضایعاتی نیز در سطح منطقه وجود داشت که با هماهنگی‌های انجام‌شده اکثر این گاراژها تعطیل‌شده است و مابقی نیز در حال ساماندهی است.

رحیمی خاطرنشان کرد: در بخشی از بلوار شاهد نیز واحدهای درب و پنجره‌ساز مستقر هستند که کار انتقال این واحدها آغازشده و به‌زودی این کار نیز به اتمام می‌رسد.

نوشته های مشابه
اعلام جزئیات مراسم تحویل سال در حرم و مسجد جمکران
«تگرگ» روی میز تدوین رفت
نرخ جدید پارکینگ‌های عمومی شهر قم اعلام شد
طراحی میدان سپاه قم به کجا رسید؟
مجتمع آب درمانی در قم به‌زودی افتتاح می‌شود
اتمام پروژه احداث کمربندی بلوار خداکرم تا شهریور سال آینده
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.