بازار شمسه در مسیر توسعه و رونق

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر گفت: توسعه و رونق بازار شمسه به‌عنوان قطب تجاری هسته مرکزی شهر در دستور کار قرار دارد و به‌زودی شاهد رونق این بازار خواهیم بود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بازار شمسه در مسیر توسعه و رونق
شناسه : 40653 | انتشار : ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا خاکی با اشاره به اهمیت بازار شمسه در رونق اقتصادی هسته مرکزی شهر اظهار داشت: یکی از پروژه‌های مهم سازمان بهسازی اطراف حرم مطهر، ساماندهی شرایط بازار شمسه و فراهم کردن شرایط رونق اقتصادی این پروژه است.

وی اقدامات انجام‌شده در این بازار را موردتوجه قرارداد و گفت: یکی از چالش‌های سازمان در بازار شمسه، ناکارآمدی پیمانکار و لزوم خلعان از مدیریت بازار بود که به‌عنوان گام نخست پیگیری و انجام شد.

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر تصریح کرد: سپس بعد از خروج پیمانکار برنامه‌ریزی‌های لازم برای حل مشکلات کالبدی و اخذ مجوزها و هماهنگی‌های لازم با سازمان توسعه عمران، معاونت ترافیک و شهرداری منطقه ۷ انجام و کار آغاز شد.

وی ادامه داد: سپس اتصال برق بازار شمسه به موتورخانه الغدیر در دستور کار قرار گرفت و توانستیم یکی از مشکلات مهم بازار را برطرف کرده و احداث ۴۰ باب مغازه با گردش مالی ۲۰ میلیارد تومان در این مجتمع در دستور کار قرار گرفت.

خاکی بعد از تأمین زیرساخت‌های لازم مانند آب و اتصال برق بازار خاطرنشان کرد: بعد از اتمام تأمین زیرساخت‌های اولیه بازار شمسه، برنامه‌ریزی برای رونق بازار و همچنین تهیه خط‌مشی هیئت‌مدیره جدید در جریان بوده و مشکلات به‌مرور شناسایی و رفع می‌شود.

وی در پایان با تأکید دوباره بر ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه پایدار در شهر یادآور شد: شهر قم باوجود حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های زیادی بوده که باید شناسایی و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.