رئیس هیئت کاراته قم انتخاب شد

مجمع انتخاباتی هیئت کاراته استان قم پس از حواشی فراوان و ماه‌ها بلاتکلیفی، سرانجام برگزار و مهدی بیرانوند برای چهار سال سکان‌دار این هیئت ورزشی شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
رئیس هیئت کاراته قم انتخاب شد
شناسه : 39840 | انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، مجمع انتخاباتی هیئت کاراته قم روز یکشنبه با حضور منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان قم، مؤمنی دبیر فدراسیون کاراته و دیگر اعضای مجمع، در سال بعثت فرهنگسرای جوان برگزار شد. 

مهدی بیراموند با کسب ۸ رأی از ۱۵ رأی موجود به عنوان رئیس جدید هیئت کاراته قم انتخاب شد. همچنین در این مجمع از مهرداد حاجی‌زاده و محمدعلی مردانی دو سرپرست این هیئت تقدیر شد.

پیش از این دی ماه ۱۳۹۸، مجمع انتخاباتی این هیئت برگزار و در آن علیرضا برخوردار ۷ رأی  و محمد سلطانی ۵ رأی از ۱۵ رای اعضا را به دست آورده بودند و در حالی که هیچ یک از نامزدها اکثریت مطلق را کسب نکرده بودند مقرر شد، مجمع مجدداً برگزار شود، ولی پس از دو ماه علیرضا برخوردار از سوی رئیس فدراسیون در سمت ریاست هیئت کاراته قم ابقا شد.

حواشی این ابقا ماه‌ها گریبان این هیئت را گرفت و موجب شد تا جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان کاراته قم، اواخر خرداد ماه ۱۳۹۹ در نشستی خبری، ضمن غیرقانونی دانستن انتخاب رئیس جدید هیئت کاراته قم، خواستار برگزاری مجدد مجمع انتخاباتی این هیئت ورزشی شدند.

با بالاگرفتن این اعتراض‌ها،‌ معاون وزیر ورزش و جوانان مردادماه ۹۹ در نامه‌ای به مدیرکل ورزش و جوانان استان قم اعلام کرد: با توجه به شکایت چند نفر از نامزدهای مجمع انتخاباتی هیئت کاراته قم و رعایت نشدن برخی مفاد آیین نامه برگزاری مجامع انتخاباتی هیئت‌های ورزشی، مجمع مذکور که در تاریخ ۲۵ دی ۹۸ برگزار شد، باطل است.

مهدی علی‌نژاد در این نامه انتصاب سرپرست جدید برای هیئت کاراته، نام نویسی مجدد از متقاضیان و برگزاری مجمع انتخاباتی این هیئت تا دو ماه آینده را خواستار شده بود.

با وجود گذشت بیش از یک سال از ابلاغ این نامه، اختلافات عمیق در این هیئت مانع از برگزاری مجدد مجمع انتخاباتی این هیئت شد که سرانجام این طلسم شکسته شد و با انتخاب اعضای هیئت رئیسه جدید، امید به رفع مشکلات آن زنده شد.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.