انتقاد رئیس فدراسیون فوتبال از عملکرد مالی هیئت فوتبال قم

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه عملکرد مالی هیئت فوتبال قم شایسته یک هیئت فوتبال نیست و رقم اعلام شده در گزارش اصلاً مناسب نبود،‌ گفت: تقویت تیم‌ها در رده پایه، فوتسال و فوتبال بانوان باید در اولویت هیئت فوتبال جدید قم قرار گیرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
انتقاد رئیس فدراسیون فوتبال از عملکرد مالی هیئت فوتبال قم
شناسه : 39715 | انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، شهاب‌الدین عزیزی‌ خادم رئیس فدراسیون فوتبال روز سه‌شنبه در مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال قم در هتل المپیک با بیان اینکه با کدورت و اختلاف هیچ مشکلی برطرف نمی شود، افزود: اختلاف جز آسیب چیزی به همراه ندارد و باید همه اختلاف ها برای توسعه و تقویت فوتبال و فوتسال کشور و استان کنار گذاشته شود.

وی خطاب به کاندیداهای این مجمع ادامه داد: انتخابات تمام شد و باید از امروز وحدت و انسجام جای خود را به اختلاف و رقابت های انتخاباتی بدهد ضمن اینکه هیئت رئیسه جدید نیز باید ظرفیت لازم برای بهره گیری از نظر کاندیداها و صاحب نظران فوتبال استان را فراهم کند.

وی با تأکید بر اینکه هیئت رئیسه جدید فوتبال قم نیاز به همراهی و کمک همه جامعه فوتبال استان دارد،‌ افزود: همه باید به رئیس جدید هیئت فوتبال قم کمک کنند تا فضای جدید و فصل نوینی برای این هیئت ورزشی در استان رقم بزند.

رئیس فدراسیون فوتبال، با اشاره به ظرفیت های فوتسال قم گفت: این استان در رشته فوتسال یکی از قطب های مهم کشور است که با برنامه ریزی هیئت جدید فوتبال، باید این جایگاه حفظ و تقویت شود.

وی، گزارش مالی ارائه شده هیئت فوتبال قم در این جلسه را بسیار ضعیف دانست و افزود: این گزارش نشان می‌دهد که با وجود اینکه این استان دارای ظرفیت‌های اقتصادی مناسبی همچون منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان است ولی از این ظرفیت برای حمایت از فوتبال و فوتسال به خوبی استفاده نشده است.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: عملکرد مالی هیئت فوتبال قم شایسته یک هیئت فوتبال نیست و رقم اعلام شده در گزارش اصلاً مناسب نبود،‌ به همین دلیل برای رفع این نقص باید از ظرفیت همه مجموعه های اقتصادی موجود در استان برای کمک به هیئت فوتبال قم استفاده شود ضمن اینکه فدراسیون نیز در این زمینه توجه بیشتری به استان خواهد داشت.

وی، استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در استان برای تقویت فوتبال و فوتسال قم را ضروری دانست و اظهار داشت: تقویت تیم‌ها در رده پایه، فوتسال و فوتبال بانوان باید در اولویت هیئت فوتبال جدید قم قرار گیرد.

عزیزی خادم، استفاده از اندیشه‌های مختلف در استان و تدوین برنامه تحول گرایانه به عنوان یک اولویت را مورد تاکید قرار داد و گفت: تمام ظرفیت‌های علمی موجود در بخش‌های مختلف استان با ایجاد کارگروه های مختلف فکری باید برای تحول فوتبال و فوتسال قم به کار گرفته شود.

وی گفت: تقویت فوتبال بانوان یکی از اولویت های فدراسیون فوتبال است و حمایت از این تیم ها در کشور به تصویب فدراسیون رسیده است.

رئیس فدراسیون فوتبال، افزود: اصلاح اساسنامه هیئت‌های فوتبال در دستور کار فدراسیون فوتبال است و برنامه ریزی لازم در این زمینه در سطح فدراسیون در حال بررسی است.

وی با بیان اینکه وضعیت هیئت فوتبال قم باید از نظر کمی و کیفی ارتقا یابد گفت: فدراسیون برای حل مشکلات فوتبال قم همراهی لازم را دارد و این انتظار را دارد که هیات رئیسه جدید فوتبال قم با ایجاد همگرایی میان تمام ظرفیت های موجود در استان زمینه تحول در فوتبال استان را فراهم کند.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.