خبرنگاران مهمان حرم حضرت معصومه(س) شدند

مدیر روابط عمومی حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: آستان مقدس بانوی کرامت در راستای تقدیر از خبرنگاران و دیگر اصحاب رسانه، طبق روال هر ساله این عزیزان را مهمان سفره بانوی کرامت کرد و با اهدای غذای تبرکی حرم به صورت بیرون‌بر از این قشر تقدیر به عمل آورد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خبرنگاران مهمان حرم حضرت معصومه(س) شدند
شناسه : 39611 | انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام محسن آمره در گفت‌وگویی به مناسبت روز خبرنگار از توزیع فیش تبرکی غذای حرم مطهر بانوی کرامت در میان خبرنگاران و سایر اصحاب رسانه قم خبر داد.

وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای عرصه خبر که تا پای جان وظیفه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی صادقانه به جامعه را سرلوحه کار خود قرار دادند، گفت: خبر و اطلاع رسانی صادقانه در دستگاه اهل‌بیت(ع) همواره مورد توجه بوده و در طول تاریخ اسلام معارف اهل‌بیت(ع) توسط نگارندگان و انتقال دهندگان صادقانه حدیث ترویج یافته است.

مدیر روابط عمومی حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به تعامل خوب خبرنگاران استان قم و کشور با آستان مقدس بانوی کرامت در سال گذشته، ابراز کرد: ارتباط با رسانه‌ها از سیاست‌های مهم روابط عمومی آستان مقدس بانوی کرامت است و رسانه ها نیز در سال گذشته ارتباط خوبی را با این آستان مقدس داشته‌اند که قابل تقدیر است.

وی افزود: از این رو آستان مقدس بانوی کرامت در راستای تقدیر از خبرنگاران و دیگر اصحاب رسانه طبق روال هر ساله این عزیزان را مهمان سفره بانوی کرامت کرد و با اهدای غذای تبرکی حرم به صورت بیرون بر از این قشر تقدیر به عمل آورد.

نوشته های مشابه
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تشریح مراحل اجرای تقاطع سپاه
ظرفیت احداث شهربازی در بوستان جوان قم
تقدیر تولیت آستان قدس رضوی و شهرداران کشور از شهردار قم
اجلاسیه سراسری روئسای شوراهای شهر به میزبانی قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.