نگاه راهبردی به اجرای پروژه‌های شهری ادامه یابد

مدیر حوزه‌های علمیه با قدردانی از نگاه راهبردی، سند محور، عزم جهادی و حرکت جدی مدیریت شهری قم در سال‌های اخیر، گفت: اجرای برنامه‌ها بر پایه اسناد علمی و به‌صورت کوتاه‌مدت و بلندمدت برنامه‌ریزی‌شده و امیدواریم ادامه یابد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نگاه راهبردی به اجرای پروژه‌های شهری ادامه یابد
شناسه : 39443 | انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، آیت‌الله علیرضا اعرافی امروز در آیین افتتاح ۱۲ پروژه شهرداری قم، اظهار کرد: شورا و شهرداری در این دوره، اهتمام ویژه‌ای در اجرای پروژه‌ها با یک دوراندیشی و آینده‌نگری و نگاه راهبردی داشتند.

وی همچنین با قدردانی از نگاه راهبردی، سند محور، عزم جهادی و حرکت جدی مدیریت شهری قم در سال‌های اخیر تصریح کرد: اجرای برنامه‌ها بر پایه اسناد علمی و به‌صورت کوتاه‌مدت و بلندمدت برنامه‌ریزی‌شده و امیدواریم ادامه یابد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور ابراز کرد: شهرداری نهادی است که افزون بر کارهای سخت نیازمند رویکرد، نرم‌افزار فرهنگی، اجتماعی و مردمی بوده و می‌تواند در مقوله‌های نرم‌افزاری صاحب ایده باشد.

اعرافی خاطرنشان کرد: شهرداری باید نگاه علمی، فرهنگی و اجتماعی را در اجرای برنامه‌های مختلف موردتوجه قرار دهد، به‌طوری‌که وقتی صحبت از علم، فرهنگ و حوزه و دانشگاه می‌شود شهرداری نیز نقش‌آفرین باشد.

وی با بیان اینکه حوزه علمیه نیز آماده تعامل بیشتر با شهرداری بوده و  وظیفه خود را تعامل می‌دانیم، اذعان کرد: بر این باوریم که قم باید در شاخص‌های رفاه اجتماعی و علمی از جهت فکری، معرفتی و ارزش‌های انقلابی و اخلاقی الهام‌بخش بوده و در قله باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر هم‌افزایی دستگاه‌ها و نهادها گفت: در این زمینه شهرداری جایگاه ممتاز و ویژه‌ای دارد و بیشتر دستگاه‌ها با شهرداری در ارتباط هستند که باید همگرایی متقابل بین شهرداری و سایر نهادها انجام گیرد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور همچنین در مراسم امروز افتتاح پروژه‌های شهرداری قم که یکی از این طرح‌ها، افتتاح و بهره‌برداری از بلوار و مسیر مستقیم تقاطع غیرهمسطح شهید آیت‌الله سید محمدباقر حکیم بود، گفت: این خاندان همواره مشعل علم، حکمت و شهادت هستند و از اهتمام شهرداری در روشن کردن مشعل نام‌گذاری معابر بنام عالمان علوم دینی قدردانی می‌شود.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.