افزایش ایمنی بوستان‌های منطقه ۲ قم

مدیر منطقه دو شهرداری قم با بیان اینکه پروژه مهم و بزرگ ایمن‌سازی بوستان‌های سطح شهر سبب افزایش ایمنی و کاهش خطرات در بوستان‌ها شده است، گفت: ایمن‌سازی محیط‌های عمومی در اولویت قرار گرفت و تمام بوستان‌های سطح منطقه ایمن شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افزایش ایمنی بوستان‌های منطقه ۲ قم
شناسه : 39235 | انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا رحیمی با بیان اینکه پروژه مهم و بزرگ ایمن‌سازی بوستان‌های سطح شهر سبب افزایش ایمنی و کاهش خطرات در بوستان‌های شهری شده است، ابراز کرد: ایمن‌سازی محیط‌های عمومی در اولویت قرار گرفت و تمام بوستان‌های سطح منطقه ایمن شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری قم با تأکید بر اینکه افزایش ایمنی معابر نیز به‌خوبی در سال‌های گذشته پیگیری و انجام‌شده است، تصریح کرد: کاهش تصادفات و کاهش حجم و تعداد پرونده‌های مطروحه در دادگاه گویای همین موضوع است.

وی با اشاره به وجود مسئول HSE در منطقه عنوان کرد: ایجاد مسیرهای ایمن و استاندارد برای تردد شهروندان، جمع‌آوری اطلاعات خانوار سطح منطقه برای مدیریت در زمان بحران، پیگیری و هماهنگی با سایر سازمان‌ها برای استفاده امکانات در زمان بحران‌ها هم در این راستا انجام‌شده است.

رحیمی ایمن‌سازی اماکن عمومی و صدور اخطار و ابلاغ به مکان‌های ناایمن را مورد توجه قرارداد و افزود: مساجد، حسینیه‌ها، مهدکودک‌ها، پاساژها و… نیز در این زمینه موردنظر بوده و ساماندهی این مکان‌ها صورت گرفته و اعلام‌شده که برای بررسی ایمنی ساختمان به سازمان آتش‌نشانی مراجعه کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه نگاه مردم به مسئله ایمنی تغییر کرده و همکاری خوبی با شهرداری در این زمینه دارند و این مهم در صدور مجوزهای شهرسازی هم رعایت می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: احداث دو سوله بحران در منطقه و جمع‌آوری تجهیزاتی که سبب ناامنی محیط شهری می‌شود از دیگر اقدامات در این زمینه بوده است.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.