ممنوعیت عرضه دام در سطح شهر قم همزمان با عید قربان

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم از عدم برپایی جایگاه‌های عرضه و ذبح دام در سطح شهر خبر داد و گفت: شهروندان دام موردنیاز خود را از کشتارگاه‌های جاهد و پرتو در جاده جعفریه تهیه‌کرده و از کشتار دام در منازل یا معابر عمومی خودداری کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ممنوعیت عرضه دام در سطح شهر قم همزمان با عید قربان
شناسه : 38851 | انتشار : ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محسن میرهادی از عدم برپایی جایگاه‌های عرضه و ذبح دام در سطح شهر خبر داد و گفت: امسال هم برپایی ۱۰ جایگاه عرضه و چهار جایگاه ذبح دام منتفی شد و ذبح دام عید قربان فقط در کشتارگاه صنعتی قم و کشتارگاه پرتو انجام می‌شود.

میرهادی با اشاره به نصب بنر و اطلاع‌رسانی کشتارگاه‌های تعیین‌شده در سطح شهر ابراز کرد: طبق سنوات گذشته اجازه عرضه دام در هیچ‌یک از نقاط شهر داده نمی‌شود و برای ذبح دام باید با مراکز مشخص‌شده هماهنگ شود؛ بنابراین از شهروندان محترم خواهشمندیم جهت حفظ سلامت خود و اطرافیان دام موردنظر را از کشتارگاه‌های معتبر تهیه کنند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به جلسه ستاد ملی کرونا و برگزاری دعای عرفه در فضای باز، اظهار داشت: همکاران در مورد بحث نظافت و شست‌وشو در روز عید قربان و برگزاری دعای عرفه به‌صورت آماده‌باش قرار دارند.

وی ضمن تأکید بر نظافت، نگهداری و آماده‌سازی شهر در اعیاد غدیر و قربان افزود: کاروان شادی ویژه عید قربان در سطح شهر به‌صورت عبوری و بدون تجمع و توقف همراه با پخش صوت و آذین‌بندی زیبا جهت ایجاد شادی و نشاط برای شهروندان راه‌اندازی می‌شود.

میرهادی تصریح کرد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تمام مناطق ازجمله سازمان آتش‌نشانی و اداره کل تخلفات شهری برای مراسم‌های عید قربان و غدیر در آماده‌‎باش کامل هستند.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.