تشکیل کارگروه زیباسازی ورودی‌های شهر قم

معاون خدمات شهری شهرداری قم از تشکیل کارگروهی با مشارکت شهرداری قم، اداره کل راه و شهرسازی استان و اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان برای زیباسازی ورودی شهر خبر داد و گفت: همچنین از ظرفیت و توانمندی‌های نخبگان و هنرمندان شهر قم در عرصه زیباسازی و مبلمان شهری استفاده خواهیم کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تشکیل کارگروه زیباسازی ورودی‌های شهر قم
شناسه : 38820 | انتشار : ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید امیر سامع در جلسه شورای سازمان زیباسازی شهرداری قم، با اشاره به برنامه‌ریزی برای اتمام طرح‌های زیباسازی در سطح شهر اظهار داشت: پروژه‌های ناتمام در بی‌نظمی و چهره شهر تأثیر زیادی داشته که باید هر چه سریع‌تر رفع شود.

وی با اشاره به پیام قدردانی هیئت‌امنای مساجد و مدیران مدارس از شهرداری قم در راستای زیباسازی و نورپردازی‌های صورت گرفته ابراز کرد: قم در چند سال اخیر در بحث نورپردازی‌ و همچنین دیوارنوشته و مبلمان شهری تحول زیادی داشته اما زیباسازی چهره شهر هنوز جای پیشرفت دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با تأکید بر ساماندهی زیباسازی ورودی‌های استان قم و تبلیغات مناسب در عوارضی عنوان کرد: زیباسازی ورودی‌های دیگر شهر نیز در دستور کار قرار گرفته که در این راستا کارگروهی با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی و اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تشکیل‌شده است.

سامع در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اجرای تمام برنامه‌های سازمان‌های تحت نظارت معاونت خدمات شهری شهرداری با محوریت برنامه قم ۱۴۰۰ تنظیم‌شده است گفت: از این روش به چشم‌انداز، هدف و طرح‌های مناسب دست پیدا کرده و خوشبختانه طرح‌های مختلف را به بهترین شکل ممکن اجرا کردیم.

وی با تأکید بر اینکه اجرای برنامه‌های مختلف سازمان‌های شهرداری ازجمله زیباسازی بر اساس چشم‌اندازهای پیش‌بینی‌شده یک اصل است و باید موردتوجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: مدیران سازمان و معاونان تلاش کنند با درایت و برنامه‌ریزی مدون تمام نیازهای امسال و سال آینده سازمان خود را مشخص کرده و در راستای پیشرفت و آبادانی شهر تمام تلاش خود را به کار گیرند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به بهره‌گیری ظرفیت و توانمندی‌های نخبگان و هنرمندان شهر قم در عرصه زیباسازی و مبلمان شهری اذعان کرد: طراحی بوستان نجوم و فضای وسط کهکشان منظومه شمسی در آن یکی از طراحی‌های نخبگان است که در آن طراحی این بوستان به بهترین شکل به تصویر کشیده شده است، به‌طوری‌که کودکان هنگام حضور در این فضا علاوه بر بازی و سرگرمی اطلاعات علمی بسیاری در این خصوص کسب می‌کنند.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.