«شاعرانگی یک شازده شوربخت» روی صحنه رفت

نمایش «شاعرانگی یک شازده شوربخت» به کارگردانی محمدرضا شاهمردی در خانه نمایش قم به روی صحنه رفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
«شاعرانگی یک شازده شوربخت» روی صحنه رفت
شناسه : 37941 | انتشار : ۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، بعد از گذشت سه ماه از تعطیلی سالن‌های نمایش در قم، حالا نمایش «شاعرانگی یک شازده شوربخت» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا شاه‌مردی مهمان علاقه‌مندان هنر تئاتر در قم شده است.

شاه‌مردی که پیش از این نمایش‌های «یک شب گمشده»، «امیرکبیر»، «بگو حرام»، «باطل‌السحر»، «آلاء»، «قصه آژاکس» و «لیلیت» را نویسندگی و کارگردانی کرده، حالا در تجربه جدید خود «شاعرانگی یک شازده شوربخت» را راهی صحنه کرد و در نخستین اجرای این نمایش، سید جواد طاهری، اصغر نوبخت و علی فرحناک از هنرمندان و پیشکسوتان تئاتر قم به تماشای این نمایش نشستند. 

شاه‌مردی دو سال قبل هم نمایش «بمانی رفتی، بمانی رفته‌ای» را به قلم مرتضی مرتضوی‌راد در خانه نمایش روی صحنه برد.

در نمایش «شاعرانگی یک شازده شوربخت»، محمدرضا ماشاءاللهی، مجید زند، امیرحسین بهرمندپور، ستاره صباغی، سارا صباغی، ابراهیم عموحسینی، محمدآسایی، زهرا گائینی، فاطمه عموحسنی و ساحل تقوی نقش آفرینی می‌کنند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به فاطمه عبدالله‌زاده «طراح صحنه، لباس، آکسسوار و گریم»، مجید زند «مدیر تولید»، امیرحسین بهرمندپور «موسیقی و آواز»، مریم البرزی «دستیار کارگردان»، فائزه قربانی «مدیر اجرا»، هادی معزی «طراح گرافیک» و مرتضی عقیقی «مشاور تبلیغات» اشاره کرد.

نمایش «شاعرانگی یک شازده شور بخت» از نهم تا بیست و پنجم تیر ماه به جز شنبه‌ها در خانه نمایش قم روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این نمایش به سامانه http://www.bilitama.com/home مراجعه کرده و از تخفیف خرید اینترنتی برخوردار شوند.

خاطرنشان می‌شود بنا به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، ظرفیت فروش بلیت برای هر سالن تا سقف ۵۰ درصد است و برای تماشای این نمایش، حفظ فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله دارا بودن ماسک الزامی است.

نوشته های مشابه
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تشریح مراحل اجرای تقاطع سپاه
ظرفیت احداث شهربازی در بوستان جوان قم
تقدیر تولیت آستان قدس رضوی و شهرداران کشور از شهردار قم
اجلاسیه سراسری روئسای شوراهای شهر به میزبانی قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.