اجرای طرح آشکارسازی سرعت‌گیرهای معابر شهری قم

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از اجرای طرح آشکارسازی سرعت‌گیرهای معابر در سطح مناطق شهری با هدف پشتیبانی از راننده، افزایش ایمنی معابر و بهبود وضعیت حمل‌ونقل خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای طرح آشکارسازی سرعت‌گیرهای معابر شهری قم
شناسه : 36807 | انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، قاسم طالبی اجرای علائم واضح و مؤثر و طرح‌های آشکارسازی را ازجمله ضرورت‌های مهندسی معابر به‌منظور بهره‌وری مناسب و افزایش ایمنی رانندگان دانست و اظهار داشت: این طرح بخشی از طرح‌های پشتیبان رانندگی است که با جلب‌توجه به حضور علائم و موانع ترافیکی در ارائه هشدارها و اطلاعات لازم، سبب افزایش ایمنی در رانندگی می‌شود.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم افزود: بخش عمده‌ای از وظیفه کنترل و هدایت وسایل نقلیه در خیابان‌ها و جاده‌ها توسط علائم ترافیکی انجام می‌شود که در این طرح آشکارسازی سرعت‌گیرها در حال اجراست.

وی، اندازه، نوع رنگ و شکل هندسی این طرح را مطابق با قوانین و ضوابط مرتبط با ایمنی معابر شهری عنوان کرد و ابراز کرد: در این طرح از نقوش مثلثی شکل که در آستانه‌ای مناسب نسبت به دید راننده بوده با استفاده از رنگ‌های ترافیکی که هم در شب و روز به‌خوبی قابل‌مشاهده هستند استفاده‌شده است.

طالبی، مدیریت ساده و مؤثر ترافیک با استفاده از طرح‌های کارشناسی مطابق با آئین‌نامه‌های مهندسی ترافیک را بهترین راه‌حل کنترل سرعت و افزایش ایمنی معابر عنوان کرد.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.