شرکت توزیع نیروی برق قم نقشی در قطعی برق ندارد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: مسئولیت قطعی این روزهای برق با شرکت توزیع نیروی برق استان نیست، چراکه این شرکت در تأمین برق وظیفه‌ای ندارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
شرکت توزیع نیروی برق قم نقشی در قطعی برق ندارد
شناسه : 36644 | انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، مهرداد غضنفری امروز در ادامه برنامه «سه شنبه های اقتصادی» در پاسخ به پرسشی درباره روند قطعی برق و تهدید این امر برای واحدهای تولیدی، گفت: باید دانست مسئولیت قطعی این روزهای برق با شرکت توزیع نیروی برق استان نیست، چراکه این شرکت در تأمین برق وظیفه‌ای ندارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم همچنین گفت: استاندار قم در نشست اخیر استانداران سراسر کشور پیگیر سهمیه برق استان است، به بیان دیگر باید مشخص باشد که سهمیه های اختصاص یافته برای استان ها بر اساس چه شاخص و معیاری تقسیم بندی شده است که البته این سهمیه باید بر اساس برنامه مشخص در اختیار مردم استان قرار گیرد و بین همه توزیع شود.

غضنفری افزود: در عین حال باید توجه داشت که هرگونه قطعی برق از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان باید با اطلاع قبلی باشد که این امر در خلال بازدیدهای امروز هم مورد توجه بود و واحدهای صنعتی تولیدی پیشنهاد داشتند تا هرگونه قطعی احتمالی بر اساس منطقه بندی و در ساعت مشخص باشد.

وی در پایان تأکید کرد: البته دولت برای جبران قطعی های بی برنامه روزهای اخیر و خسارت هایی که در جریان این قطعی ها برای واحدهای تولیدی پیش آمده، برنامه دارد که جزئیات این امر در روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.